MathiasW Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 04/10 Ferdig slipt og straks klar til lakk.
Tzunami Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 Har du borret opp til festene til faceliftlamper bak? kanskje like greit å gjøre det før du lakker
MathiasW Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2012 Har du borret opp til festene til faceliftlamper bak? kanskje like greit å gjøre det før du lakker Jeg har ikke facelift baklykter enda, så jeg får ikke sett hvor jeg skal bore, men det er ikke noe problem å gjøre i ettertid.
Tzunami Skrevet Oktober 5, 2012 Skrevet Oktober 5, 2012 neida, er ikke noe problem bare like greit å gjøre om du får lånt deg noen for borre opp i forkant
MathiasW Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2012 neida, er ikke noe problem bare like greit å gjøre om du får lånt deg noen for borre opp i forkant Stress har ikke tid til å gå ut av værkstedet
MathiasW Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2012 Haha går fort i svingene for tiden? Vil ikke se snø før den er ferdig
Tzunami Skrevet Oktober 5, 2012 Skrevet Oktober 5, 2012 godt godt må teste den litt på vei før den blir satt bort for vintern?
MathiasW Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2012 godt godt må teste den litt på vei før den blir satt bort for vintern? Det som er planen da
MathiasW Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2012 Alt er klart til lakk nå, må bare få tak i det blå pulveret, regner med å få det etterpå
haybimmsen Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Jobber du med bil om natten, å bil på dagen(jobb)? kor du står på! Blir gromt!
MathiasW Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2012 Jobber du med bil om natten, å bil på dagen(jobb)? kor du står på! Blir gromt! Haha ja, kan nesten si det sånn har blitt litt tynnere siden jeg begynte, rekker jo nesten ikke å spise
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå