Gå til innhold

BMW E39 M5 Prosjekt. s.22 Leppe s.50


MathiasW
 Share

Anbefalte innlegg

fantastiske greier! helt rått! morro og se noen gjør en skikkelig jobb! skal begynne snart på prosjekt selv, men da blir det m3 e46 ;) morro! keep uo the gog work!

Takk :-) m3 e46 blir det neste jeg skal bygge også! Råå bil!

Tenker på å slå meg sammen med han dere kanskje har sett m3 e36 bilder av på noen av bildene mine å begynne å bygge M biler å selge etterhvert, vi har regna litt på det å vi tenker vi kommer til å klare å bygge en e39 m5 i måneden. Men spørs om det blir butikk av det.. går ann å prøve :-)

Det hadde vært rått :D Evt. ta biler på bestilling 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så meget riktig ut det her! :D blir gromt å se den ferdig montert! :D

Men si meg, har du ikke hektet av dørene ved å dele hengslene? nå må du jo justere dørene i evigheter for å få det bra? :o

[ Bilde ]

Nei, gjorde ikke det. måtte ha justert dem uansett, er jo dører fra en annen bil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja de gjør seg godt på en clean e39 ;) hvordan coilovers skal du gå for? jeg driver å titter litt på det selv for tiden :P

Aner ikke enda :) Må glane litt selv, regner med at det blir dyrt, skal være ekte vare! med justering i alle kanter. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står mellom H&R monotube, KW V2 og KW V3, lest mye forskjellig om det er verdt å bruke ekstra på V3 når bilen blir brukt mest på vei, eller om det er best å gå for V2 siden, siden det er lett å tukle til for mye når det er så mye justeringer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...