Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
fantastiske greier! helt rått! morro og se noen gjør en skikkelig jobb! skal begynne snart på prosjekt selv, men da blir det m3 e46 ;) morro! keep uo the gog work!

Takk :-) m3 e46 blir det neste jeg skal bygge også! Råå bil!

Tenker på å slå meg sammen med han dere kanskje har sett m3 e36 bilder av på noen av bildene mine å begynne å bygge M biler å selge etterhvert, vi har regna litt på det å vi tenker vi kommer til å klare å bygge en e39 m5 i måneden. Men spørs om det blir butikk av det.. går ann å prøve :-)

Det hadde vært rått :D Evt. ta biler på bestilling 8)

Skrevet

Så meget riktig ut det her! :D blir gromt å se den ferdig montert! :D

Men si meg, har du ikke hektet av dørene ved å dele hengslene? nå må du jo justere dørene i evigheter for å få det bra? :o

[ Bilde ]
Skrevet
Så meget riktig ut det her! :D blir gromt å se den ferdig montert! :D

Men si meg, har du ikke hektet av dørene ved å dele hengslene? nå må du jo justere dørene i evigheter for å få det bra? :o

[ Bilde ]

Nei, gjorde ikke det. måtte ha justert dem uansett, er jo dører fra en annen bil. :)

Skrevet
åja, det gjør det jo litt annerledes :P glad jeg slipper det når jeg skal lakke opp m5'n! :P

Er vell egentlig det minste problemet i mine øyne etter jeg har gjort alt dette :P

Skrevet
lookin better ;) skal ikke mye til før det begynner å likne bil igjen! :D

sant det :P syns felgene er jævlig deilige også! Fornøyd med dem!

Blir bra når jeg får coilovers i vinter :)

Skrevet
ja de gjør seg godt på en clean e39 ;) hvordan coilovers skal du gå for? jeg driver å titter litt på det selv for tiden :P

Aner ikke enda :) Må glane litt selv, regner med at det blir dyrt, skal være ekte vare! med justering i alle kanter. :P

Skrevet

står mellom H&R monotube, KW V2 og KW V3, lest mye forskjellig om det er verdt å bruke ekstra på V3 når bilen blir brukt mest på vei, eller om det er best å gå for V2 siden, siden det er lett å tukle til for mye når det er så mye justeringer :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...