MathiasW Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2012 Har fått frontrutespons av Bilglassgruppen nå
Tzunami Skrevet Oktober 16, 2012 Skrevet Oktober 16, 2012 Ikke dårlig! lyst til å kjøre ut m5'n av garasjen selv, bare for å gjøre det! blir nok deilig for deg å få den 100% ferdig
MathiasW Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2012 Ikke dårlig! lyst til å kjøre ut m5'n av garasjen selv, bare for å gjøre det! blir nok deilig for deg å få den 100% ferdig hehe Hadde på alt av væsker i går, alt fungerer som det skal! I dag skal jeg justere den siste døra, skjærmene å ha på panser og frontfanger
Tzunami Skrevet Oktober 16, 2012 Skrevet Oktober 16, 2012 Gleder meg! måtte ut og kjøre en tur i dag jeg! gled deg til å kjøre den, er så deilig!
MathiasW Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2012 Måtte ha ut taktrekket og dashbordet for å få inn A stolpe Airbaggene, tok ikkeno bilder av det, men måtte bore opp hull under dashbordet som airbagsa går igjennom.. Her er det ett nytt bilde, tatt i går. I dag skal frontrute å panser på.
Mikael-B Skrevet Oktober 19, 2012 Skrevet Oktober 19, 2012 Ser bra ut! Burde bytte kjølevæskebeholder, løfter utseende i motorrommet ti hakk.
MathiasW Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2012 Ser bra ut! Burde bytte kjølevæskebeholder, løfter utseende i motorrommet ti hakk. skal lakkere den etterhvert er stygg ja
RS-Heggem Skrevet Oktober 19, 2012 Skrevet Oktober 19, 2012 Ser veldig bra ut. Venter veldig spent på hvordan bilen din blir taende seg ut.
MathiasW Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2012 Kan noen sjekke åssen kabel som går til temperatur føreren under frontfanger?
RS-Heggem Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Har du ledninger til overs? Eller er det mangel? Kommer ikke den fra rundt høyre forlykt eller noe sånt?
MathiasW Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2012 Har du ledninger til overs? Eller er det mangel? Kommer ikke den fra rundt høyre forlykt eller noe sånt? Har for mange men er bare en som går ned dit, men kontakta er ødelagt skjønner du
Bjanne Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 moro prosjekt, sitter å vurderer å bygge en touring etter jeg er ferdig med m3'n jeg skal bygge nå. hva var det du måtte bytte fra høyre til venstre kjørt `? utenom ledningsnett ? og hvor mye kosta det ca hvis en får spørre om slikt ? usikker på om jeg skal ha engelsk eller svensk donor bil
Mikael-B Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Må hvertfall bytte travers, styresnekke, manifold, starter og en del annet små deler. Like greit å kjøpe fra Sverige da, i tillegg slipper du fraktkostnaden fra England.
MathiasW Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2012 Faen i helvette!! nå har jeg fått lukka panseret, men den høyre panserlåsen har gått i lås, å får den faen ikke opp igjen.. merker jeg burde drukket av flaska i dag istede for å skru! Noen som vet åssen jeg får det opp??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå