Bjanne Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Faen i helvette!! nå har jeg fått lukka panseret, men den høyre panserlåsen har gått i lås, å får den faen ikke opp igjen.. merker jeg burde drukket av flaska i dag istede for å skru!Noen som vet åssen jeg får det opp?? får du av fanger eller nyrer el. så du kan komme til wiren å dra i den manuelt ? eller få smurt opp med no wd 40 om den har kilt seg litt.. husker ikke hvordan det ser ut der i farta på e39, er noen år siden jeg har hatt de :S
MathiasW Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2012 Faen i helvette!! nå har jeg fått lukka panseret, men den høyre panserlåsen har gått i lås, å får den faen ikke opp igjen.. merker jeg burde drukket av flaska i dag istede for å skru!Noen som vet åssen jeg får det opp?? får du av fanger eller nyrer el. så du kan komme til wiren å dra i den manuelt ? eller få smurt opp med no wd 40 om den har kilt seg litt.. husker ikke hvordan det ser ut der i farta på e39, er noen år siden jeg har hatt de :S Nyrene sitter ikke i enda, var en wire der prøvde å dra litt i den. Skal se på det i morgen, orka ikke å drive no mer med det i dag Men ja, du trenger det han skrev + noe mer småtteri, dashbord å deksler rundt foran inni. Anbefaler deg å kjøpe en venstrestyrt
MathiasW Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2012 Får vell legge til ett bilde da, selv om panseret sitter helt mongo feil på ,
Xavi0n Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 De svarte seige greine du sprøyta bak på skjermen hva er det?
kvammis Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Måtte kappe vekk litt av luftstyringen rundt panserlåsen en gang wieren var røket mellom låsene. Var enkleste måten jeg fant ihvertfall
jakobm5 Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Har du etvsort dash og midtkonsoll til overs?
MathiasW Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 Har du etvsort dash og midtkonsoll til overs? Ja, til høyre styrt
MagnusHN Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Artig prosjekt! Jobber du på karosseriforum på Gjøvik eller?
MathiasW Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 Artig prosjekt! Jobber du på karosseriforum på Gjøvik eller? Nope, driver i Kolbu
happY Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Med et lite speil, en segeringtang eller lignende og en lykt skal du klare å åpne hovedlåsen. Om du ikke får det til så må du nesten skjære i luftekanalene. kommer til litt lettere da. Hvis du har delebilen enda så kan du se hvordan det fungerer der. gjør det lettere
MathiasW Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 Med et lite speil, en segeringtang eller lignende og en lykt skal du klare å åpne hovedlåsen. Om du ikke får det til så må du nesten skjære i luftekanalene. kommer til litt lettere da. Hvis du har delebilen enda så kan du se hvordan det fungerer der. gjør det lettere Har fått det til Panserlåsene mine var fra høyrestyrt, så da går dem jo andre veien, ikke rart jeg sleit. Men fant ut av åssen man kan gjøre det lettvint, ha av frontfanger, ut med nyrene, så løsne mutteren som sitter under panseret på tappen som stikker ned, så kan man skru under frontstolen på tappen der, skru den helt ut, så vips så åpner panseret seg Bestiller nye i dag.
MathiasW Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 Da har jeg tatt 4hjulskontroll. Får bakrutelista i dag, så regner med å kjøre den hjem i dag eller i morgen
MathiasW Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 Her ser dere bilen på 4hjulskontroll bukken, med følerne på hjula. Veldig lettvint!
MathiasW Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 nice:) regner med du skal senke? Jupp, skal senke, så blir finjustering når jeg får meg coilovers Så tok det fort å gæli nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå