Gå til innhold

BMW E39 M5 Prosjekt. s.22 Leppe s.50


MathiasW
 Share

Anbefalte innlegg

Faen i helvette!! nå har jeg fått lukka panseret, men den høyre panserlåsen har gått i lås, å får den faen ikke opp igjen.. merker jeg burde drukket av flaska i dag istede for å skru!

Noen som vet åssen jeg får det opp??

får du av fanger eller nyrer el. så du kan komme til wiren å dra i den manuelt ? eller få smurt opp med no wd 40 om den har kilt seg litt.. husker ikke hvordan det ser ut der i farta på e39, er noen år siden jeg har hatt de :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen i helvette!! nå har jeg fått lukka panseret, men den høyre panserlåsen har gått i lås, å får den faen ikke opp igjen.. merker jeg burde drukket av flaska i dag istede for å skru!

Noen som vet åssen jeg får det opp??

får du av fanger eller nyrer el. så du kan komme til wiren å dra i den manuelt ? eller få smurt opp med no wd 40 om den har kilt seg litt.. husker ikke hvordan det ser ut der i farta på e39, er noen år siden jeg har hatt de :S

Nyrene sitter ikke i enda, var en wire der prøvde å dra litt i den. Skal se på det i morgen, orka ikke å drive no mer med det i dag :-P

Men ja, du trenger det han skrev + noe mer småtteri, dashbord å deksler rundt foran inni.

Anbefaler deg å kjøpe en venstrestyrt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med et lite speil, en segeringtang eller lignende og en lykt skal du klare å åpne hovedlåsen. Om du ikke får det til så må du nesten skjære i luftekanalene. kommer til litt lettere da.

Hvis du har delebilen enda så kan du se hvordan det fungerer der. gjør det lettere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med et lite speil, en segeringtang eller lignende og en lykt skal du klare å åpne hovedlåsen. Om du ikke får det til så må du nesten skjære i luftekanalene. kommer til litt lettere da.

Hvis du har delebilen enda så kan du se hvordan det fungerer der. gjør det lettere :)

Har fått det til :-) Panserlåsene mine var fra høyrestyrt, så da går dem jo andre veien, ikke rart jeg sleit. :P

Men fant ut av åssen man kan gjøre det lettvint, ha av frontfanger, ut med nyrene, så løsne mutteren som sitter under panseret på tappen som stikker ned, så kan man skru under frontstolen på tappen der, skru den helt ut, så vips så åpner panseret seg :-)

Bestiller nye i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...