jakobm5 Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 Nei jeg limer det fast Takk takk, var morsomt å kjøre en tur igjen du må hapå den orginale skiltplate og lime skiltet i den:) så ser fangeren mer orginal ut, å det er ikke problem å få justert en uorginal fanger til å passe 100% må bare tilpasse støtfanger horna i rett lengde;)
MathiasW Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2012 Nei jeg limer det fast Takk takk, var morsomt å kjøre en tur igjen du må hapå den orginale skiltplate og lime skiltet i den:) så ser fangeren mer orginal ut, å det er ikke problem å få justert en uorginal fanger til å passe 100% må bare tilpasse støtfanger horna i rett lengde;) Syns den skiltramma er skikkelig stygg jeg Så det blir nok ikke noe av. Ja, det har jeg ikke tenkt på. men er jo litt idiotisk at de lager fangern for "kort" selv om den er uorginal
Tzunami Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 Skulle akkurat til å nevne den skiltplata, menmen Gleder meg til bilde etterpå!
MathiasW Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2012 Skulle akkurat til å nevne den skiltplata, menmen Gleder meg til bilde etterpå! hehe fant ett bilde til på telefonen som jeg skal legge ut nå. tar bare litt tid å få sendt det over, er noe kødd med servern på jobben.. :-/
Tzunami Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 Jaja kan vel ikke klage, er ikke alle som får lov til å sitte på bimmers i arbeidstiden
jakobm5 Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 Nei jeg limer det fast Takk takk, var morsomt å kjøre en tur igjen du må hapå den orginale skiltplate og lime skiltet i den:) så ser fangeren mer orginal ut, å det er ikke problem å få justert en uorginal fanger til å passe 100% må bare tilpasse støtfanger horna i rett lengde;) Syns den skiltramma er skikkelig stygg jeg Så det blir nok ikke noe av. Ja, det har jeg ikke tenkt på. men er jo litt idiotisk at de lager fangern for "kort" selv om den er uorginal skal du ha orginal m5 må du ha den plata;) ja det er idiotisk:P
MathiasW Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2012 Jaja kan vel ikke klage, er ikke alle som får lov til å sitte på bimmers i arbeidstiden Hehe sant nok. Vil ikke ha den! den er så stygg, første delen jeg kasta var den Men er jo ikke en orginal m5 uansett
jakobm5 Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 hehe ja det er jo din bil så la gå da;) ellers ser alt meget bra ut:) du eer flink å lakkere ser det ut til å, creeds:P
MathiasW Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2012 Her er bilde jeg fant De svarte greiene er på bakluka for å ikke få vann inn mens jeg vaska
MathiasW Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2012 Ble dårlig med bilder på veien, kjørte til det ble for mørkt i går skal til Halden neste uke å hente midtkonsollen min, så jeg får blitt ferdig innvendig, så får jeg vell bestille noen bmw emblemer, vet ikke om jeg skal ha carbon emblemer eller orginale enda.. tenke tenke.. også vet jeg ikke om jeg skal ha clean bakluke uten m5' emblemer.. må også bestille emblemer til felgene mine. Så blir det anlegg i vinter en gang, det skal låte bra, men ikke ta for mye plass, styggeste jeg vet er en diger basskasse som står i bagasjerommet, tror jeg skal få tak i en flat en jeg kan henge på bakseteryggen med forsterker på siden. eller oppunder hattehylla som det er orginalt.
knut_olestad Skrevet Oktober 25, 2012 Skrevet Oktober 25, 2012 Clean bakluke er jeg enig i, ikke informer verden om at du kjører fra dem
MathiasW Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2012 Clean bakluke er jeg enig i, ikke informer verden om at du kjører fra dem Hehe Er det som er tøft ja, sikkert mange som tror jeg bare har m5'look og jallastusser bak
Tzunami Skrevet Oktober 25, 2012 Skrevet Oktober 25, 2012 Både ja og nei mener jeg, Jeg har heller ikke m5'emblem bak, og synes det er cleant, men når man først har m5 så er det jo litt kjekt at folk ser det for en m5 også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå