Gå til innhold

BMW E39 M5 Prosjekt. s.22 Leppe s.50


MathiasW
 Share

Anbefalte innlegg

Nei jeg limer det fast :-)

Takk takk, var morsomt å kjøre en tur igjen :-P

du må hapå den orginale skiltplate og lime skiltet i den:) så ser fangeren mer orginal ut, å det er ikke problem å få justert en uorginal fanger til å passe 100% må bare tilpasse støtfanger horna i rett lengde;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg limer det fast :-)

Takk takk, var morsomt å kjøre en tur igjen :-P

du må hapå den orginale skiltplate og lime skiltet i den:) så ser fangeren mer orginal ut, å det er ikke problem å få justert en uorginal fanger til å passe 100% må bare tilpasse støtfanger horna i rett lengde;)

Syns den skiltramma er skikkelig stygg jeg :-P Så det blir nok ikke noe av.

Ja, det har jeg ikke tenkt på. men er jo litt idiotisk at de lager fangern for "kort" selv om den er uorginal :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle akkurat til å nevne den skiltplata, menmen :P

Gleder meg til bilde etterpå! :D

hehe :-D fant ett bilde til på telefonen som jeg skal legge ut nå. tar bare litt tid å få sendt det over, er noe kødd med servern på jobben.. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg limer det fast :-)

Takk takk, var morsomt å kjøre en tur igjen :-P

du må hapå den orginale skiltplate og lime skiltet i den:) så ser fangeren mer orginal ut, å det er ikke problem å få justert en uorginal fanger til å passe 100% må bare tilpasse støtfanger horna i rett lengde;)

Syns den skiltramma er skikkelig stygg jeg :-P Så det blir nok ikke noe av.

Ja, det har jeg ikke tenkt på. men er jo litt idiotisk at de lager fangern for "kort" selv om den er uorginal :P

skal du ha orginal m5 må du ha den plata;) ja det er idiotisk:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble dårlig med bilder på veien, kjørte til det ble for mørkt i går :-P

skal til Halden neste uke å hente midtkonsollen min, så jeg får blitt ferdig innvendig, så får jeg vell bestille noen bmw emblemer, vet ikke om jeg skal ha carbon emblemer eller orginale enda.. tenke tenke.. også vet jeg ikke om jeg skal ha clean bakluke uten m5' emblemer..

må også bestille emblemer til felgene mine.

Så blir det anlegg i vinter en gang, det skal låte bra, men ikke ta for mye plass, styggeste jeg vet er en diger basskasse som står i bagasjerommet, tror jeg skal få tak i en flat en jeg kan henge på bakseteryggen med forsterker på siden. eller oppunder hattehylla som det er orginalt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...