kvammis Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Kanskje for å få takluke. (mtp. vekt hadde det kanskje vært lurt å evt. gjøre det etter ombygging ?) Må si meg enig med resten her. Og som oppretter hadde jeg ikke vurdert det et sekund. Kosejobb å bytte gulv og tak. Kommer fint til å behandle det mot rust. Verre med en skjøting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Da har jeg fått lakkert motorrom, skal ha opp m5'en å se hvor mye jobb det blir å skjære ut gulvet, kanskje eventuelt selge interiøret å kjøpe ikke nedfellbart baksete. Takluke er jeg usikker på om jeg skal ha enda, er jo smør på flesket når det allerede er AC i den.. Venter også på svar på søknaden om godkjenning, enda jeg har prata med dem å alt skal visst gå greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Motorrommet blei flott Den blir i samme farge som original-M5en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Motorrommet blei flott Den blir i samme farge som original-M5en? Jupp samme farge 354 titansilber tror jeg den het Ble greit nok, ser ikke akkurat mye nedi der når v8'ern kommer nedi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Ble lekkert det motorrommet ja! fyr på med masse bilder og tekst på hvordan du fikser bagasjeromsgulvet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Ble lekkert det motorrommet ja! fyr på med masse bilder og tekst på hvordan du fikser bagasjeromsgulvet! Det skal jeg gjøre, har fri hele neste uke å, så må prøve å få gjort litt da! føler jeg ligger ganske bra ann etter planene mine. begynte jo på onsdag som var.. Håper bare biltilsynet gir lyd fra seg snart, så jeg kan plukke på m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Har begynt å slipe karosseri nå var noe bulkete høyre bakskjerm, så måtte rette litt før jeg sparkla på nytt, var så dårlig sparkel der ifra før, var helt mykt! ikkje braa! Kanalene er også bulkete, så jeg må få den av bukken iløpet av hælja så jeg får tatt dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Noen som har bakseter som ikke er nedfellbare? strøkne, like disse? som vil eventuelt bytte med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Jeg vil ha midtarmlenet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Intresant prosjekt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Jeg vil ha midtarmlenet ditt! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Da har jeg fått godkjent ombygging, da blir det bare litt prøveskilt kjøring på lørdag, så begynner jeg å demontere m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Atle Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 fett prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Da har jeg fått godkjent ombygging, da blir det bare litt prøveskilt kjøring på lørdag, så begynner jeg å demontere m5 Har du vist m5'n til plombering også? men seriøst, rop ut om du skal kvitte deg med det armlenet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Modell er donoren da? Det er forsjell på baksjermene også på en orginal m5... Dn har ikke kant inn i julbuene bak;) bare en falset kant dær;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå