MathiasW Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Skrevet Januar 22, 2013 ja, hvis ikke er det jo firmaer som er proffe på å justere sånt Ja, helt sikkert Da blir det årnings
Tzunami Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 Blir trolig KW V3 på m5'n min om et år eller noe sånt, så greit å vite litt
MathiasW Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Skrevet Januar 22, 2013 Blir trolig KW V3 på m5'n min om et år eller noe sånt, så greit å vite litt Prisen på det er da?
Tzunami Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 uten å ha sjekket det ordentlig så ligger det på 15k+
MathiasW Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Skrevet Januar 22, 2013 uten å ha sjekket det ordentlig så ligger det på 15k+ Sjekk ut på Ebay =) garantert myyye billigere der!
Tzunami Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 Det tviler jeg ikke på kjøpte FK Highsport II til både touringen og m5'n for totalt under det det koster for et av settene i Norge
knut_olestad Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 Det er ikke så vanskelig å justere når man først har forstått hvordan det fungerer i praksis, finnes mye guider på nett, les og lær
MathiasW Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Skrevet Januar 22, 2013 Det tviler jeg ikke på kjøpte FK Highsport II til både touringen og m5'n for totalt under det det koster for et av settene i Norge Ikkesant det jeg skal ha koster 5400kr + frakt. Det er ikke så vanskelig å justere når man først har forstått hvordan det fungerer i praksis, finnes mye guider på nett, les og lær Sant det
Tzunami Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 husk å pluss på mva, er surt å glemme det i beregningen
KingB Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 Blir trolig KW V3 på m5'n min om et år eller noe sånt, så greit å vite litt Kjøp H&R Monotube coilovers!! Det er i en klasse for seg selv! Send mail til Martin på www.koolart.no. Han har gode priser på H&R
jakobm5 Skrevet Januar 25, 2013 Skrevet Januar 25, 2013 Noen som vil ha ratt å pedaler med stol til PS3?[ Bilde ] solgt dette?
MathiasW Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Skrevet Januar 28, 2013 Noen som vil ha ratt å pedaler med stol til PS3?[ Bilde ] solgt dette? Solgt til en på jobben :-/ Han har det hvertfall jævlig morsomt med det
JE Motorsport Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 Blir trolig KW V3 på m5'n min om et år eller noe sånt, så greit å vite litt Kjøp H&R Monotube coilovers!! Det er i en klasse for seg selv! Send mail til Martin på http://www.koolart.no. Han har gode priser på H&R Du får god pris i morgen på H&R av meg Mathias
MathiasW Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Skrevet Februar 12, 2013 Blir trolig KW V3 på m5'n min om et år eller noe sånt, så greit å vite litt Kjøp H&R Monotube coilovers!! Det er i en klasse for seg selv! Send mail til Martin på http://www.koolart.no. Han har gode priser på H&R Du får god pris i morgen på H&R av meg Mathias Fortsatt gode priser? Nå skal jeg snart begynne på igjen å få bilen 100%. Mangler å montere 2 eksosfester, få opp noen fler bremserør-holdere, noe elektrisk inni og skikkelig stereo. Tone rutene bittelitt. Noen som har komplett bagasjeroms innredning som hører til fast rygg?
RS-Heggem Skrevet Februar 12, 2013 Skrevet Februar 12, 2013 Komplett uten golv og de greiene der? Jeg har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå