Gå til innhold

BMW E39 M5 Prosjekt. s.22 Leppe s.50


MathiasW
 Share

Anbefalte innlegg

Å demontere er vel ikke så vanskelig egentlig, problemet er jo at om man lakker over krom, så slipper det.. Du bør evt kjøpe shadowline, og legge klarlakk over, da org høyglanslister koster veldig mye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig flott med blank svart shadowline! :D

Vurderer sjøl å ta av listene og lakkere men er så mangen som seier at dei blir helt ødelagt og er mongolid å demontere listene. Koss opplevde du det? Noken tips om framgangsmåte?

Problemet er at de bøyer seg VELDIG lett, det er ett stort problem! så du må få vippa den opp i bakkant, så bruke noe flatt i plastikk eller lignende å skyve innunder så den ikke får noe spenn, jeg klare å få bulka den ene lista på bakdøra, men klarte heldigvis å få retta det opp igjen.

Sant det Tzunami sier med kromlister, jeg gjorde det med touringen jeg hadde, det går om du bruker sånn rødkult og får matta ned kromen så mye du kan, så kan du legge ett strøk med syregrunning så svart akryl så klarlakk. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig flott med blank svart shadowline! :D

Vurderer sjøl å ta av listene og lakkere men er så mangen som seier at dei blir helt ødelagt og er mongolid å demontere listene. Koss opplevde du det? Noken tips om framgangsmåte?

Listene i overkant av ruta er null stress å demontere, de sitter bare i klips, så bare å vippe dem til siden så løfte de av ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Var å veide bilen min nå, den veier 1010kg framme og 932kg bak.

Mine tillatte vekter er 960kg framme og 1125kg bak.

Nå veide jeg bilen min med meg som veier 105kg og en kompis som veier 90 kg. (dette var full tank)

Uten noen i bilen veier bilen 910kg framme og 824kg bak. (dette var uten full tank)

Så jeg må altså få lurt ned bilen ca 30 kg regner jeg med, noe som jeg egentlig ikke ser på som ett stort problem.

Få på noe mer vekt helt bakerst i bilen, og veie den med 2 stk som veier 75 kg, eventuelt sette på karbonpanser, så er det i boks. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...