Tzunami Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Gamlebilen min hadde jo det gjorde seg fantastisk bra faktisk! Men bør ha et tema som går igjen i flere detaljer isåfall
MathiasW Skrevet April 19, 2013 Forfatter Skrevet April 19, 2013 Hehe Neeehhi. Noen som veit åssen man kobler om bensintanken så den viser full tank?
MathiasW Skrevet April 19, 2013 Forfatter Skrevet April 19, 2013 Gamlebilen min hadde jo det gjorde seg fantastisk bra faktisk! Men bør ha et tema som går igjen i flere detaljer isåfall Ja, var fint i bilen din. men er harry
haybimmsen Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Hehe Neeehhi.Noen som veit åssen man kobler om bensintanken så den viser full tank? superlim på måleren
Mr Mykland Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Sølv kunne blitt fint, men bør vel være samme som bilen
MathiasW Skrevet April 19, 2013 Forfatter Skrevet April 19, 2013 Hehe Neeehhi.Noen som veit åssen man kobler om bensintanken så den viser full tank? superlim på måleren hmm, åssen får je den opp?
MathiasW Skrevet April 19, 2013 Forfatter Skrevet April 19, 2013 trikse med flotøren jææ Men orker ikke å ha ned tanken for å gjøre det.. har du veid dørene?
kvammis Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 trikse med flotøren jææ Men orker ikke å ha ned tanken for å gjøre det.. har du veid dørene? Ut med baksete, av med deksel, skru opp lokk, juks ivei..
MathiasW Skrevet April 19, 2013 Forfatter Skrevet April 19, 2013 trikse med flotøren jææ Men orker ikke å ha ned tanken for å gjøre det.. har du veid dørene? Ut med baksete, av med deksel, skru opp lokk, juks ivei.. Oki, tror det skal gå fint uten å jukse med det egentlig Bytter setene i morgen eller søndag
kvammis Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Oki, tror det skal gå fint uten å jukse med det egentlig Bytter setene i morgen eller søndag Gjør nok det, er så langt bak og er ikke der problemet med vekt er.. Min ble godkjent med full tank.
MathiasW Skrevet April 22, 2013 Forfatter Skrevet April 22, 2013 Oki, tror det skal gå fint uten å jukse med det egentlig Bytter setene i morgen eller søndag Gjør nok det, er så langt bak og er ikke der problemet med vekt er.. Min ble godkjent med full tank. Var å veide bilen min nå. Nå veier den 900 kg foran, med meg blir det 950, jeg veier jo 105 kg. Han på BT sa at hvis jeg setter en basskasse bakerst i bagasjerommet som veier 40-50 kg så går det nok fint. Vektene nå uten noen inni er: 900 foran. 820 bak. 1720 totalvekt.
MathiasW Skrevet April 26, 2013 Forfatter Skrevet April 26, 2013 Fiksa brekket mitt i dag, så kommer det ny pakke fra GS i morgen Slipte over bremsebånda, smurte opp fjører og fikk stramma det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå