Gå til innhold

BMW E39 M5 Prosjekt. s.22 Leppe s.50


MathiasW
 Share

Anbefalte innlegg

Har ett problem. Jeg får ikke starta vindusviskerne, blend (lys) funksjonen funker ikke, og rattjusteringa funker ikke..

Noen som veit hva det kan være?

Skal se over releer og sikringer etterpå.

Har lest litt, står at rattjusteringa ikke funker så lenge setene ikke er koblet til, så da er jo ikke det så rart fordi jeg har originale manuelle seter nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min å ble rar en gang setene var ute for akikkeli vask.. Prøv å plugg i før du feilsøker mere:-)

Hmm, Har ikke de elektriske stolene i nå, men skulle ikke tro det hadde noe med vindusvisker og blendelys å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter ikke det rett innenfor venstre frontlykt?

Aner ikke. Har kjørt diagnose på den, fikk skrudd på lysa igjennom den, og blinklysa. så det må være noe gæli med ledninger eller spaken. men har jo prøvd flere spaker nå, ingen av dem funker, så det er mest sannsynlig ledningene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nå begynner bilen å bli ferdig innvendig, har lakkert opp listene og fått inn Dynavin spilleren! Ble veldig fornøyd nå!

Kommer bilder etterpå! Ble titansilver med matt klarlakk ^^

Sliter fortsatt med at blinklys og fulltlys ikke funker, samt justeringa på rattet (elektrisk) Noen som har noen tips? Har satt inn de orginale m5 stolene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som lysmodulen din er gått. Har du skiftet til lm som kom fra bilen du bygget over?

Har flytta over alt fra m5'en. den fungerte før, men kan jo hende den har gått når jeg har drivi med ledningsnettet?

Men når jeg kobler meg inn med pc'n kan jeg styre lysene igjennom der, da fungerer det helt fint. hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du satt på facelift-lykter bak ennå? Da får du denne feilen, om lm er fra preface.

Jøss, det visste jeg ikke. Kan prøve å koble på de gamle igjen. så kanskje det går da? Bare plugga i de nye jeg.

Men er jo ikke orginale facelift jeg har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var slik det virka på gamle touringen min ihvertfall. Kun nærlysene som fungerte, og ingen blinklys.

Om samme feilen oppstår om de er uorginale vet jeg ikke, men om det er led-lykter du har så vil jeg gå ut ifra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...