MathiasW Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Skrevet Mai 21, 2013 Var slik det virka på gamle touringen min ihvertfall. Kun nærlysene som fungerte, og ingen blinklys. Om samme feilen oppstår om de er uorginale vet jeg ikke, men om det er led-lykter du har så vil jeg gå ut ifra det. Okei, takk Jeg skal prøve det ut =)
RS-Heggem Skrevet Mai 21, 2013 Skrevet Mai 21, 2013 Klarer seg vel å bare nappe ut kontaktene på lyktene kanskje.
MathiasW Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Skrevet Mai 21, 2013 Klarer seg vel å bare nappe ut kontaktene på lyktene kanskje. Hva må jeg gjøre for at det skal fungere med de lyktene da isåfall? hmm..
Tzunami Skrevet Mai 21, 2013 Skrevet Mai 21, 2013 med org facelift retrofit-kit fra koed så får du med moduler iallefall
MathiasW Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Skrevet Mai 21, 2013 med org facelift retrofit-kit fra koed så får du med moduler iallefall Okay =) I will check it out tomorrow Dynavin ble bra Tzunami! digger det!
MathiasW Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Skrevet Mai 21, 2013 Tok noen bilder i ste, men har klart å knuse s3'n min, så det ble bare dritten så vil helst ikke legge dem ut.. får ta nye i morgen
MathiasW Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Skrevet Mai 22, 2013 Dere tar godt vare på tlfen deres Ikkesant Jeg skylder på fylla! Meen, nå prøvde jeg med å koble fra baklyktene, var ingen forskjell.. Så er det kanskje lysmodulen da? :-/
RS-Heggem Skrevet Mai 22, 2013 Skrevet Mai 22, 2013 Nå skal ikke jeg garantere at det er det, men virker jo mest fornuftig det da. Det er jo ikke sikringer på lysene på E39, så blir det noe kødd så er det jo lm som får det.
MathiasW Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Skrevet Mai 22, 2013 Nå skal ikke jeg garantere at det er det, men virker jo mest fornuftig det da.Det er jo ikke sikringer på lysene på E39, så blir det noe kødd så er det jo lm som får det. Okay, skal høre om jeg får tak i en billig Verdt å prøve det.
MathiasW Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Skrevet Mai 22, 2013 må få den godkjent å hente speilas nå Hehe ja må det Skal opp på bmw gjøvik etterpå å se om dem har fått tak i no papirer til meg.. Du har ikke en Lysmodul du a jakob?
jakobm5 Skrevet Mai 22, 2013 Skrevet Mai 22, 2013 må få den godkjent å hente speilas nå Hehe ja må det Skal opp på bmw gjøvik etterpå å se om dem har fått tak i no papirer til meg.. Du har ikke en Lysmodul du a jakob? lysmodul har jeg desverre ikke nei;(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå