MathiasW Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Skrevet Juli 27, 2012 Modell er donoren da? Det er forsjell på baksjermene også på en orginal m5... Dn har ikke kant inn i julbuene bak;) bare en falset kant dær;) 2000 mod er m5. 97 den som blir m5. Det visste jeg ikke, er fort gjort å fikse det da
kvammis Skrevet Juli 27, 2012 Skrevet Juli 27, 2012 Bakskjermen er lik, bare modifisert. Her ligger info hvis du ikke viste det: http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/02/74/75 I realiteten vil man vel oppnå mye det samme med forsiktig valsing, bare huske å undderstellsbehandle skikkelig. Men det vet du vel
MathiasW Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Skrevet Juli 27, 2012 Da har jeg fått gjort litt i dag å! begynner å skje litt nå!
MathiasW Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Skrevet Juli 27, 2012 Bakskjermen er lik, bare modifisert. Her ligger info hvis du ikke viste det: http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/02/74/75 I realiteten vil man vel oppnå mye det samme med forsiktig valsing, bare huske å undderstellsbehandle skikkelig. Men det vet du vel Jeg kommer nok til å kappe av falsen og bruke karosserilim rundt hele, da slipper jeg rustfelle og drit!
MathiasW Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Skrevet Juli 28, 2012 Da har jeg begynt på gulvet, har fått gjort en del i dag! tatt ned bakstillinga på m5'en og kappa gulvet + at jeg har fått tilpassa det ganske så greit! store biten gikk faktisk rett oppi, trenger ikke å gjøre mye der før jeg kan sveise! Smuud!
MathiasW Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Skrevet Juli 29, 2012 Flere bilder! spennende å lese:) Blir nok myyee bilder fremover! I morgen skal bakstilling og framstillig forhåpentligvis oppi Må bare få tak i styresnekke til 2,8 eller oppover.. Men må ha det i i morgen uansett!
MathiasW Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Skrevet Juli 29, 2012 Snekke er det jo kun på V8 bilene. Fikk høre det var fra 2,8 eller oppover jeg, men da vet jeg jo det
MathiasW Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Skrevet Juli 30, 2012 Da har jeg endelig blitt ferdig med gulvet, kjempefornøyd! ble fint!
driftit Skrevet Juli 30, 2012 Skrevet Juli 30, 2012 Morro å lese, gleder meg til å se hvordan denne blir
jakobm5 Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 jeg ville heller valset kantn inn i julbuen max uten å ødelegge utvendige orginal bue;)
Mikael-B Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Har prøvd å valse den helt inn selv, men den var altfor hard til å få den helt inntil. Endte opp med å kappe litt, fuge med karosslim og valse inn resten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå