Gå til innhold

BMW E39 M5 Prosjekt. s.22 Leppe s.50


MathiasW
 Share

Anbefalte innlegg

Du flytter over dører panser og luke?

Ja, gjør det. :) slipper å lakkere dørene innvendig, noe som sparer veldig mye tid! de er rustfrie, og ikke lenge siden ble lakkert sist heller. :-)

du har utstyret i orden til dette ser jeg;)

Ja, heldig med det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

småmisunnerlig i grunn ^^ må nok klare meg til i nesteår, men skal jo hente bil ila høsten om banken vil låne meg litt penger :P

Det går nok fint med lån vettu :-) er verdt det! tjener jo på det uansett! :-D

regner med at jeg kommer til å ha den i 2 år, så selger jeg å kjøper en ny en jeg kan bygge. :-) må bare ha litt penger til verksted og utstyr først.. :-)

Kjøpe igjennom Thomas eller?

Nei, kommer til å kjøpe en fra tyskland, for å lettere kunne flytte over deler. vil ha alt på stell ;) selv om det er billigere å kjøpe høyrestyrt, så liker jeg ikke å klippe og lime i ledningsnett og kjøpe ekstradeler osv for å få ting til å passe sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

småmisunnerlig i grunn ^^ må nok klare meg til i nesteår, men skal jo hente bil ila høsten om banken vil låne meg litt penger :P

Det går nok fint med lån vettu :-) er verdt det! tjener jo på det uansett! :-D

regner med at jeg kommer til å ha den i 2 år, så selger jeg å kjøper en ny en jeg kan bygge. :-) må bare ha litt penger til verksted og utstyr først.. :-)

Kjøpe igjennom Thomas eller?

Nei, kommer til å kjøpe en fra tyskland, for å lettere kunne flytte over deler. vil ha alt på stell ;) selv om det er billigere å kjøpe høyrestyrt, så liker jeg ikke å klippe og lime i ledningsnett og kjøpe ekstradeler osv for å få ting til å passe sammen ;)

Ser den! :-) Ble litt mer enn jeg trodde, men ledningsnettet blir nok det minste problemet, har fått tak i det meste jeg trenger nå, skal se litt på Travers ramma etterpå om jeg må ha venstrestyrt eller om jeg kan sveise om festene. om jeg må bytte veit jeg om en jeg kan få til 2400kr :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer, det nevnte du jo ;) nei det blir nok venstrestyrt m5 på meg, kan jo bruke den et par uker på import-skiltene også, så blir å cruise litt i den just for fun ;)

Sant :D Kjørte litt med prøveskilter før jeg begynte, var smuud! men uvandt med høyrestyrt når jeg aldri hadde kjørt det før :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husket servoslanger/rør og startmotor fra venstrestyrt også ?

Koed har travers også vel ?

Jess, Koed har travers.

Har ikke handla det enda, tror jeg skal få Tess til å lage slanger til meg.

Starter har jeg ikke kjøpt enda, om jeg trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...