RS-Heggem Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Har du standard speil Jakobm5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 m5'r med utstyr fikk "standard"-design på speilet, mens de med mindre utstyr fikk det ovale, såvidt jeg husker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 de felgene vil jeg prøve på bilen min! skulle gjerne visst hvor dreneringen går videre nederst der og ut.. for det er sperra nedover det hullet på min :S Skal se på det når jeg tar ut ruta å framskjermene Kom å prøv dem i hælja da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Kommer nok helt an på hvordan utstyrslisten er spesifisert. De fleste orginale bilene har jo det ovale speilet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 m5'r med utstyr fikk "standard"-design på speilet, mens de med mindre utstyr fikk det ovale, såvidt jeg husker? Jeg har ovalt speil, med sånn led drit, men det har gått hull på den, så er ikke fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToreLyssand Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Ka du ska ha for fælgan ? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Ka du ska ha for fælgan ? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Har fått bud på 5500, men det syns jeg var litt lite.. så da får dere by derifra. Trenger penger, så må bli kvitt dem fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Feet prosjekt Mathias! Dette blir knallbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Kommer nok helt an på hvordan utstyrslisten er spesifisert.De fleste orginale bilene har jo det ovale speilet. ifølge m5board er det di bilene med mindre utstyr som har det ovale ja RS,,, har sjekket med gs også som sier att de med mest utstyr har det 4 kanta speilet pga att det ovale ikke blir levert med dette utstyret,,,men hva vet jeg da,,,,har vertfall sjekket att min har orginalt med standard...men vurderer å bytte d ut likevell da det ovale ser bedre ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Kommer nok helt an på hvordan utstyrslisten er spesifisert.De fleste orginale bilene har jo det ovale speilet. å bilen er orginal,,, siste 7 siffer er gj15790:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Kommer nok helt an på hvordan utstyrslisten er spesifisert.De fleste orginale bilene har jo det ovale speilet. ifølge m5board er det di bilene med mindre utstyr som har det ovale ja RS,,, har sjekket med gs også som sier att de med mest utstyr har det 4 kanta speilet pga att det ovale ikke blir levert med dette utstyret,,,men hva vet jeg da,,,,har vertfall sjekket att min har orginalt med standard...men vurderer å bytte d ut likevell da det ovale ser bedre ut:) mm, jeg har jo det meste av utstyr, bortsett fra største skjermen i dash og skinn dash. ellers har jeg alt annet tror jeg, dobble ruter, nedfellbare bakseter, glassluke. eljusterbart ratt.. Det ovale speilet er finest syns jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 har du autoblend på speile ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 har du autoblend på speile ? ja, men det er ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 det var synd,,,skal du bruke det uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 det var synd,,,skal du bruke det uansett? Skal nok bruke det til jeg kjøper nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå