Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er interiøret solgt?

har planer om å bytte ut heile interiøret i bilen min, så då trenger eg seter framme og bak, dørtrekk, dashbord, gulvteppe.. egentlig alt eg kan få skaffa meg, so eg får vekk dei gråe detaljane i bilen min.

Så dersom du har nok av interiør deler til at eg får bytta om, er eg veldig intresert :)

Har alt uten hanskerom og brille rommet på venstre siden. + gulvmatta er ikke noe og ha.

• Svar 162
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Okey, Kunne du ha sendt bilder av det du har no? og eventuelt bilde av insiden av bilen før du demonterte de om du har? :)

Og det er berre brillerom og hanskerom du manglar? du har ikkje solgt andre deler som armlene osv?

Skrevet
Har fortsatt flere deler: skinn innteriør, drivakslinger. Ac radiator, karosderi deler. Navigasjon. Cd veksler oog mye lister og div.

Hei

Har du fortsatt navigasjonsspilleren og radioenheten som sitter foran? Det er noe tull med min. Den er på feilsøking nå og er interessert om jeg må skaffe ny.

EA

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg har fortsatt nvigasonen ja. og radioenhet viss du ikke har skaffet det. Beklager sent svar.

Har fortsatt flere deler: skinn innteriør, drivakslinger. Ac radiator, karosderi deler. Navigasjon. Cd veksler oog mye lister og div.

Hei

Har du fortsatt navigasjonsspilleren og radioenheten som sitter foran? Det er noe tull med min. Den er på feilsøking nå og er interessert om jeg må skaffe ny.

EA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...