Bjørn m Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 Er interiøret solgt? har planer om å bytte ut heile interiøret i bilen min, så då trenger eg seter framme og bak, dørtrekk, dashbord, gulvteppe.. egentlig alt eg kan få skaffa meg, so eg får vekk dei gråe detaljane i bilen min. Så dersom du har nok av interiør deler til at eg får bytta om, er eg veldig intresert Har alt uten hanskerom og brille rommet på venstre siden. + gulvmatta er ikke noe og ha.
Bjørn m Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 hviken navi er det? Det er den navigasjon med 2,5-3" skjerm med piler.
Bjørn m Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 Har du baklyktene? Og har du sommerfelgene? Pris på dette? Baklyktenne er solgt, men Felgenne er fortsatt til salgs. 4500,-
Berglid Skrevet November 24, 2012 Skrevet November 24, 2012 Okey, Kunne du ha sendt bilder av det du har no? og eventuelt bilde av insiden av bilen før du demonterte de om du har? Og det er berre brillerom og hanskerom du manglar? du har ikkje solgt andre deler som armlene osv?
Bjørn m Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Skrevet Desember 1, 2012 Innteriører er solgt. Bilen er helt demontert så det er ikke så mye og ta bilde av. har bare dachbordet i gjenn av innteriøret.
palm Skrevet Desember 6, 2012 Skrevet Desember 6, 2012 Har fortsatt flere deler: skinn innteriør, drivakslinger. Ac radiator, karosderi deler. Navigasjon. Cd veksler oog mye lister og div. Hei Har du fortsatt navigasjonsspilleren og radioenheten som sitter foran? Det er noe tull med min. Den er på feilsøking nå og er interessert om jeg må skaffe ny. EA
Bjørn m Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Skrevet Desember 12, 2012 Lykter og midtarmlena? Solgt? Lykter hadde sprekker og armlene er solgt.
Kimznope Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Lykter og midtarmlena? Solgt? Lykter hadde sprekker og armlene er solgt. Var det xenon? Er interesert i innmaten, har plast:)
Bjørn m Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Skrevet Januar 10, 2013 Jeg har fortsatt nvigasonen ja. og radioenhet viss du ikke har skaffet det. Beklager sent svar. Har fortsatt flere deler: skinn innteriør, drivakslinger. Ac radiator, karosderi deler. Navigasjon. Cd veksler oog mye lister og div. Hei Har du fortsatt navigasjonsspilleren og radioenheten som sitter foran? Det er noe tull med min. Den er på feilsøking nå og er interessert om jeg må skaffe ny. EA
magnevorland Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 hei, chromlistene rundt dørene og vinduene har du de enda? og de svarte platene mellom dørene på førerdør?
Kimznope Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 Lyktenne er kastet desverre:-( Fakk..-.- okæææi da..
Bjørn m Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Skrevet Januar 10, 2013 hei, chromlistene rundt dørene og vinduene har du de enda? og de svarte platene mellom dørene på førerdør? Det har jeg. Hva byr du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå