morten325i Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 næi den er egentli sån den skal være ... nor jeg gir full gass å den avatil gassn kommer opp så fyk den rett opp mot rødstreken..bilen starter etter jeg har filet lenge på den...å må ha litt gass på den for at den skal starte ...å nor den starter høres det ut som noe presser imot slikt at turtalle ikke kommer opp... det kan hende en gang i blant nor jeg prøver å start den at den går helt fint i 5-10 sekunder så bynner den pånytt.... sure greier
morten325i Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 så litt etter nå...turtellern er død en liten stund etter jeg får start..men turtellern viser rundt 250 omdreinger nor den går..får den såvidt noe mer opp enn det... den blir bare verre å verre :/
Bjrnar89 Skrevet Juli 22, 2012 Skrevet Juli 22, 2012 Synes det høres ut som dårlig veiv sensor/crack position sensor. Den kan gjøre at den ikke går i det hele tatt, eller veldig dårlig. Ta diagnose og se om du finner noen feil?
///MPower Skrevet Juli 22, 2012 Skrevet Juli 22, 2012 kan jo og være kilen på veivhjulet som er knekt og dermed kan hjulet være forskjøvet og dermed blir det feil tenning.
BjornKarlqvist Skrevet Juli 22, 2012 Skrevet Juli 22, 2012 Kolla veivgivarens avstånd med bladmått och om den är hel, och kolla lamdamätaren om den är hel. . kamgivaren om den är rätt installerad och trådarna i lmm ... något av detta måste det vara. . låter som ett skit fel... Mvh B
Morty999 Skrevet Juli 22, 2012 Skrevet Juli 22, 2012 så litt etter nå...turtellern er død en liten stund etter jeg får start..men turtellern viser rundt 250 omdreinger nor den går..får den såvidt noe mer opp enn det... den blir bare verre å verre :/ som jeg sa. tror du dksl ta en titt på trigger systemet ditt jeg.
morten325i Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Skrevet Juli 23, 2012 skal se om jeg finner tak i en ny sensor.. noen andre bmwer den den passer over?? skal det være menge mm imella sensoren å triggerhjule?? fant ut at det så ut som lamdaen var knekt opppå..men ingen ledinger var ødelakt..den har fåd på 3.8liter på mila på forbruksmålern i det siste :/
stuffy92 Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 bytt lamda, du får helt klart feil verdier, er nok lamdaen din som er gåen her ja, utrolig hva den kan gjøre
morten325i Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Skrevet Juli 23, 2012 jupp mulig d..men skal ikje lamdaen funke nor motoren blir varm å ikje akuratt i det du starter?? kan jo ikje tro at den gir så mye feil verdi at jeg ikke får start på bilen??
stuffy92 Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Det er jo egentlig sant det du sier det, det tenkte jeg ikke på:/ Veivakselsensor da? Hvis det er det på denne da, Den justerer jo tenning og alt sånt.
Morty999 Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 bytt lamda, du får helt klart feil verdier, er nok lamdaen din som er gåen her ja, utrolig hva den kan gjøre
morten325i Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Skrevet Juli 23, 2012 hmm..e der kun sentor på triggern på veiva på den framme morten?? e d nån andre bmwa æ kan prøv en sån sentor fra?? eller må den vær fra s38b36?? så rart dettan skjedde under kjøring
e30tic Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 99% sikker på at sporkilen på veiven din er gåen, dette er et kjent problem på 3,6 og du får akkurat de symptomene som du nevner.
morten325i Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Skrevet Juli 24, 2012 oki...skal ta bilen inn å se..håper at det er bare en liten ting:) for ble en rar lyd i det skjekkde:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå