brukern Skrevet Juli 21, 2012 Skrevet Juli 21, 2012 Heisann, bare lurer på om noen har erfaring med dette? Må jeg ta av hjulet og dekselet for å komme til eller går det å skifte pære fra fronten?
Alpejohn Skrevet Juli 21, 2012 Skrevet Juli 21, 2012 Om det er samme som på E39 (går nesten ut i fra at det er det), så er det bare og dra av plast ramma som sitter rundt lykta, da sitter der en skrue, skru ut denne så tar du ut hele lykta. Fryktelig enkelt. Jeg bruker og ta tak på den delen av plasten som er inn mot midten av støtfangeren og dra der.. Som sagt så er jeg ikke sikker på om det er slik på E46, men mest sansynelig er det sånn
brukern Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 Okey, er en list som går tvers over hele som dekker til den ene skrua, men uansett hvor hardt jeg drar så kommern ikke av :/ Stikker ut og ser om det er noe klips eller noe jeg må presse inn
brukern Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 Måtte bare bruke makt for å ta av den listen som skjuler skruene, case solved.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå