Ullsokk Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Tåler kritikk jeg Og er riktig som det babjorn sier, han har ikke vært i salgsannonsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Ikke kritkk fra min side, men jeg vil heller kalle bilen for nøytral og det kan jo være like morsomt i et lyskryss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Sant det Kan fort bli kul denne. Skal ikke mye til (se bilde forrige side), men det får evt være opp til kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Jeg syntes den er rå! Og jeg startet tråden, så at min smak for rå kan være noe annet enn andres, det er jo sånn det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Jeg syntes den er rå! Og jeg startet tråden, så at min smak for rå kan være noe annet enn andres, det er jo sånn det er Jupp stemmer,tenkte ikke helt på den,så komentarene er tattbort fra min side Bilen ser Absolutt bra ut,ikke noe å si på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå