Gå til innhold

Rå E36 M3 selges i distriktet


Fliid
 Share

Anbefalte innlegg

Syns det så ut som en ryddig og velholdt M3 med en catchy farge som ikke trenger annet enn grøftlys, og en runde eller 15 lenger ned på coiloverne jeg :P

Kan si meg enig ang. felgene da, men jeg har ikke uttalelsesrett som ruller 318 på mega-felger for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha =P~

Ser den er nedregistrert til 4-seter. Lenge siden den er ombygd? Trodde de hadde sluttet med denne praksisen jeg:?

Bilen ble godkjent denne uken.

Syns det så ut som en ryddig og velholdt M3 med en catchy farge som ikke trenger annet enn grøftlys, og en runde eller 15 lenger ned på coiloverne jeg :P

Kan si meg enig ang. felgene da, men jeg har ikke uttalelsesrett som ruller 318 på mega-felger for tiden...

Hehe, en runde eller to, men man får ikke godkjent alle høyder hos BT, så det er høyden i annonse som er godkjent. Grøftelysene har selger liggende og de får man nok med, eller så skal man vel ikke se bort ifra at de er montert før salg ;)

Og om det er noe å lage tråd om, ja, såklart! For denne er heftig! Meget spesiell farge og motor går godt ;) Når man har biler ute for salg som faktisk er gode kjøp, så må dette hauses opp! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha =P~

Ser den er nedregistrert til 4-seter. Lenge siden den er ombygd? Trodde de hadde sluttet med denne praksisen jeg:?

Bilen ble godkjent denne uken.

Oi oi oi. Plutselig øyner man håp om sekser i grompacten allikevel:-D

Syns det så ut som en ryddig og velholdt M3 med en catchy farge som ikke trenger annet enn grøftlys, og en runde eller 15 lenger ned på coiloverne jeg :P

Kan si meg enig ang. felgene da, men jeg har ikke uttalelsesrett som ruller 318 på mega-felger for tiden...

Hehe, en runde eller to, men man får ikke godkjent alle høyder hos BT, så det er høyden i annonse som er godkjent. Grøftelysene har selger liggende og de får man nok med, eller så skal man vel ikke se bort ifra at de er montert før salg ;)

Det (usedvanlig dårlig formulerte) poenget var jo at det ikke er noe problem å skru den ned etter kjøp om man skulle føle for det..

Så i hvertfall ut som en ryddig bil som jeg garantert hadde dratt og tatt en kikk på om jeg var i markedet for M3 om dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som feiler dere egentlig?? Går dere over med lupe for å finne ting å rakke ned på?

Her prøver folk å selge en bil og så graver dere bare frem negativitet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne solgt den slik.

6db30a83-1a1b-a06e.jpg

Men da hadde ikke den vært godkjent. Her selger jeg en bil hvor alt er godkjent sånn den står, så kan evt kjøper gjøre hva de vil :)

Skjørt er ikke på bil, men håper å få montert denne uken. Har liggende ferdig lakkert med alt av klips nye.

M3 speil mangler da jeg liker originale :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...