Gulbrandsen95 Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 hvis jeg skal kjøpe meg en e36 må den stæsjes opp litt... fangere: http://www.m-teknikk.no/produkt/bmw/bmw ... e/m3-front http://www.m-teknikk.no/produkt/bmw/bmw ... -bakfanger men er ikke bilde av bakfanger?? tips til: lykter foran og bak?? senkesett?? effektanlegg?? høytalere?? bakrutesenk?? soting av ruter?? blinklys?? grill?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Tja hvor mye penger har du/ og har tenkt å bruke på bilen? Har du bilder av den? En M3 fanger foran, M3 sideskjørt og M3 lister + senk så har du komt langt 60/40 senk eller coilovers er gode greier Jeg har Scorpion effektanlegg, det lager gromlyd kjøpte det på ebay.co.uk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen95 Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 har ikke kjøpt enda, men blir e36 318i 4dørs hvor får jeg tak i M-fangere (nettet, og hvor mye ligger de på)?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Ligger på rundt 2000,- for en kopifanger som har god passform.. Maaange som selger. Men det finnes flere versjoner, den beste er ferdig grunnet og med løs lippe slik som den originale har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Jeg kjøpte min på GS, med løs DTM.. Ekstremt god passform, tror jeg betalte 2200 for den eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 sjekk ut salgstråden til thomashm5 her på forumet viewtopic.php?f=14&t=159878 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen95 Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 se der ja, det er jo mye til disse e36 så det er gode muligheter for å få de tøffe noen frontlykter dere vil anbefale?? angle** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaddaffyduck Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 har ikke kjøpt enda, men blir e36 318i 4dørs hvor får jeg tak i M-fangere (nettet, og hvor mye ligger de på)?? Om du kun er prisfokusert, så har bayern fangere til ca 1100 ink frakt. Link: http://viewitem.eim.ebay.no/BMW-e36-3-Series-M-Sport-M3-look-front-bumper-ABS-detachable-lip-tuning-325-318/170876915165/item Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 tips til:lykter foran og bak?? senkesett?? effektanlegg?? høytalere?? bakrutesenk?? soting av ruter?? blinklys?? grill?? Lykter: Hvite/Røde bak, Bosch hovedlykter Senkesett: Coilovers: Ta tech, vmaxx eller supersport Effektanlegg: Scorpion / Simons Høytalere: Sjekk bilradiospes.no Bakrutesenk: Nei. Soting av ruter: Nei. Blinklys: Det er kjekt å ha. Grill: Kommer ann på fargen på bilen. Mørk bil: Chrome. Lys bil: Svart. Tips: Kjøp bilen før du tenker på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen95 Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 tips til:lykter foran og bak?? senkesett?? effektanlegg?? høytalere?? bakrutesenk?? soting av ruter?? blinklys?? grill?? Lykter: Hvite/Røde bak, Bosch hovedlykter Senkesett: Coilovers: Ta tech, vmaxx eller supersport Effektanlegg: Scorpion / Simons Høytalere: Sjekk bilradiospes.no Bakrutesenk: Nei. Soting av ruter: Nei. Blinklys: Det er kjekt å ha. Grill: Kommer ann på fargen på bilen. Mørk bil: Chrome. Lys bil: Svart. Tips: Kjøp bilen før du tenker på dette Joda, men noe av poenget var å finne ut hvor mye jeg liksom må legge i det itilleg til forsikringer.. for hvis jeg skal ha e36 MÅ den STYLES.. takk for kjempe tips vet du om noen nettsteder som selger mye av dette?? sikker på ikke rutesenk og sotinga da ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Heheh, du får aldri til å planlegge kostnadene, tro meg ^^ gsbildeler.no koed.no partsandretards.no Ta en titt innom tråden min, så ser du litt hva jeg har gjort med min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen95 Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Heheh, du får aldri til å planlegge kostnadene, tro meg ^^ gsbildeler.no koed.no partsandretards.no Ta en titt innom tråden min, så ser du litt hva jeg har gjort med min hehe nei nei, men men... se der ja noe lignene jeg har tenkt til å gjøre med min tåkelys?? hvordan fikk du gult i lyktene?? funker det bra med gul-film på tåkelys/grøftelys..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Har tåkelys liggende, men erstattet med deksler. Syns det er fetere. Bruker ikke tåkelys uansett. Kjøper Laminx gul lyktefilm og deler hovedlyktene. Legger filmen på innerglassene. Hadde gul film på tåkelykter før, funker knall det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen95 Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Har tåkelys liggende, men erstattet med deksler. Syns det er fetere. Bruker ikke tåkelys uansett. Kjøper Laminx gul lyktefilm og deler hovedlyktene. Legger filmen på innerglassene. Hadde gul film på tåkelykter før, funker knall det. flott, blir nok noe sånt på meg senere eneste er at jeg må ta en ringerunde før jeg kjøper en slik bil, hørt at de skal være SVINDYRE å forsikre for en 18åring, uten noe særlig med bonus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Spar alle pengene og importer deg en M3 Får de til under 30K i England. http://www.pistonheads.com/sales/list.a ... TP&o=q&pc= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå