stekje19 Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Hei eg er eiger av BMW E46 og trenger hjelp ! På bmw'en min kommer det en høg dunkelyd ved knapt gassbådrag . Og om eg har gass når eg skjifter gir. Høres ut som nokke som slår opp under bak, og smellene er ganske høge også. Er det noen som har peiling på ka dette er ? Tar imot alle tips! (Det er ikkje foringer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Sjekk eksos og sjekk at håndbrekket ikke har hengt seg opp.. Generelle ting som kan dunke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellen Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Har du preface eller facelift? Kva motor har du? Kan det vere subframe-disaster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stekje19 Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Har du preface eller facelift? Kva motor har du? Kan det vere subframe-disaster? Eg er uerfaren , men har en 320d 1999 mod. Om det va det du va ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Hei eg er eiger av BMW E46 og trenger hjelp ! På bmw'en min kommer det en høg dunkelyd ved knapt gassbådrag . Og om eg har gass når eg skjifter gir. Høres ut som nokke som slår opp under bak, og smellene er ganske høge også. Er det noen som har peiling på ka dette er ? Tar imot alle tips! (Det er ikkje foringer) Hvordan vet du at det ikke er foringer?! Dette høres vel ut som traversforinger i mine øyne. Sjekk drivlinje og diff-oppheng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 du kan google subframe disaster,så finner du nok info om det Det kan også være øvre ytre bærearmsforinger bak.Hadde slik dunkelyd på min bil før jeg solgte den.BMW mente det var denne foringen.Disse foringene har jeg liggende hvis du har behov for de Det kan også være hardykopling og/eller mellomakselopplagring.Sjekk også boltene til diff om de er løse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stekje19 Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Tusen hjertelig takk for alle svar, det var boltopphenge til klokka som var problemet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå