Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halla flotte bimmers folk! Tenkte jeg sku prøve meg på en aldri så liten prosjekttråd:)

Har da anskaffet meg en E36 320i 1996 model (nå med m52b28) kjøpt september 2011- Har vært eid av gammel mann (heldigvis) og gått på sørnorge (uheldigvis).. Sier uheldig vis for den er noe rust på:(

Bilen pr dags dato!

7tm6xbhji4v8v6duvonp.jpg

eivtg16piyb2qz90j9kz.jpg

nedenfor er bilen før..

uzwg0zkiwjaf9ld88iou.jpg

w1i6lh1bf7m7yx0g2ixb.jpg

1b8700ztb93d6z85lrkr.jpg

i0t9uwyt5icq6nrsbvp0.jpg

Før:

0lvlm92n621zt20x9j1a.jpg

yjtqtzu1pruqq5m7j8zi.jpg

(flere endringen gjort nå)

Bilen har vært inne for EU-Kontroll nå.. å gikk IKKE gjennom :(

Toer feil på handrekket å rust på bremserør bak, så nå om dagene har jeg byttet bremserør bak noe i og for seg innebærte å demontere halve bilen for å komme til! Ble akkurat færdig idag faktisk med det! :D så nå regner jeg med å få avlevert biln på etterkontroll snarest:)

Opdaget forsåvidt noe rust oppfor tanken mot (under baksetet) på bilen som jeg overhode ikke likte, ble itivl om jeg skulle gidde å koste på bilen noe eller bare anskaffe meg nytt karosseri :cry: skal også hive meg rundt å sveise litt rust i kanal:(

I midt eie har jeg bytett alt av foringer foran, lykter sikkert 3 gang #-o blir aldri fornøyd :mrgreen: montert M3 speil og effekt anlegg :) (m3 speil fjernet å rakarør med en lyddemper bygd)

ligger å lurer en orginal M3 fanger i bilens farge, samt venter i spenning på KW justerbart senk! Har også noen 18" AC Schnitzer felger liggende som komme rpå med tiden :D

Ligger også en M52B28 Motor i hjørnet på garasjen og venter på å bli satt inn:) blir skøy!

Håper på noe tilbakemelding samt inspill:D Bonapetitt!

"masse updates utover, oransje blink, lamin x wanna be, motorbygg, rakarør, osv"

• Svar 523
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jamå vell knø meg til flere biler! Ja harpotensiale, er vanskelig å få en e36til å skille seg ut idag synes jeg.. ventersom sagt på mfanger å senk å vips, lik det alle andre gjør.. hmm

Skrevet

Så bra ut dette Summit, stå på! :) er noe jækla dritt for å skifte bremserørene ja. Må jo av med alt vettu :P Planer om omlakkering senere eller?

Skrevet
Så bra ut dette Summit, stå på! :) er noe jækla dritt for å skifte bremserørene ja. Må jo av med alt vettu :P Planer om omlakkering senere eller?

Ja måtte somsagt demontere halve bilen, samtmidtkonsollen #-o å da ble det montert skinnarmlene:)

Ingen planer om lakkering nei da jeg er skeptisk på karosseriet.. angående rust,blirkansje et svart karosseri om det skulle skje noe drastisk med mitt:)

Skrevet
Har trua på denne. Godt vi er flere som er ubesluttsomme ang lykter :P

Godt flere har trua :D Ja tror jeg har bestemt meg for disse lyktene, + ccfl ringer:) som ligger i eneske i garasjen!må bare investere i limpistol :mrgreen:

Skrevet

Lite action om dagene, burde kansje vært å pusset noe rust.. har montert noen depo grøftelys (blank) og satt inn 7.5W leddpærer, varvist det kraftigste som fantes:) Lyste dålig syntes jeg! men skal ut nå å prøve å fjærne en sånn hylse som ligger rundt pæren i håp om bedre lys:)

Skal i samme slengen montere ccfl nå ikveld! gleder meg:)

Skrevet
Lite action om dagene, burde kansje vært å pusset noe rust.. har montert noen depo grøftelys (blank) og satt inn 7.5W leddpærer, varvist det kraftigste som fantes:) Lyste dålig syntes jeg! men skal ut nå å prøve å fjærne en sånn hylse som ligger rundt pæren i håp om bedre lys:)

Skal i samme slengen montere ccfl nå ikveld! gleder meg:)

Hvis du fjerner den kuppelen kan det være blendene for møtende trafikk. Det beste hadde vært å hatt sånn som HB4 pærer har; svart i tuppen av pæra.

http://www.auto-essentials.co.uk/ecomm/ ... 20BULB.gif

Går sikkert an å modifisere et sett tåkelys til å passe HB4 pærer :)

Skrevet

gikk ikke ta av kuppelen, men tror ikke det hadde blendet, ser det ser utrolig sterkt ut på bildet men det er det ikke :( er faktisk i tvil om det vises i dagslys. Men er det kraftigste ledn du får å lyser opp vei i mørket,det gjørjo ikke vanlig ledd

Har disse pærene: hbqxzqdmdcwfinixek3w.jpg

Og nå kan jeg ikke ha halogen i grøftelys da jeg nettop har montert ccfl ringer, tatt av lyktesenkere å sotet blinklys!Ble fantastisk fint:) Bilder kommer strax :D:D

Noen ideer om grøftelys? Har hatt xenon og det kostet meg 2000kr til statskassen-.-

Skrevet
Noen ideer om grøftelys? Har hatt xenon og det kostet meg 2000kr til statskassen-.-

Dropp xenon i grøftelys, da grøftelysene i E36 ikke lyser opp veien så bra.

Kjøp heller Philips Extreme Vision pærer. Det er gode pærer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...