Gå til innhold

BMW E36 328| sugetrim! bensintryksregulator??


summitjohnsen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 523
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg montern nyhjernen å testet! var mye mere gjevnt drag å bilen gikk bedre:) ser benking på det opsette jeg har nå å di lander på 220hp:) Bilen gjor 0-100 på 5,6 sekund noe som er bra :D

neste på programmet er justerbar bensintryksragulator (mer luft mer bensin) Orginalt er det 3.5bar.. tenker å legge meg på 3.8ca :)

Lurer litt på montering hær.. noen som har gjort dette? vet sånn ca:) Men når man napper av vakumen på nåverende regulator vil den jo makse? noen som vet hvor mange bar det blir? 4.0bar?

det var det for nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leste en tråd fra jm racing eller no sånn her inne, å han monterte justerbar bensintryksregulator for å få litt mer bensin, å det hadde han vist gjort i tilegg til beniking, så var vist noe effekt å hente dær:) Fant å en til på nettet som hadde samme oppsettet å justerte opp til 3.8.. Burde vel nevne at s52 kammer er på listen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå! Men pluggene mine er jo hvite.. en kar som kan sa at den gikk for magert.. Har ikke kammer enda, men tenkte jo s52.? Men det prosjekte er lagt på vent nå som jeg holder på med et annet :)

Kan være flere årsaker til at pluggene er hvite, er det original plugger du har? Er de på riktig verdier?

S52 kom som både 3,0 og 3,2 da med litt ulike kammer. Jeg kjørte kammer fra 3,2 da de er noe kvassere;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! Må nesten ha det selv da :-) holder på med en m52b28 selv, som er dratt helt i deler for overhaling, og litt effektøkning! Lurer på hvor mye du gav for hjernen du kjøpte? Og har du funnet noen løsning på blandingsproblemet? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Da har jeg montern nyhjernen å testet! var mye mere gjevnt drag å bilen gikk bedre:) ser benking på det opsette jeg har nå å di lander på 220hp:) Bilen gjor 0-100 på 5,6 sekund noe som er bra :D

neste på programmet er justerbar bensintryksragulator (mer luft mer bensin) Orginalt er det 3.5bar.. tenker å legge meg på 3.8ca :)

Lurer litt på montering hær.. noen som har gjort dette? vet sånn ca:) Men når man napper av vakumen på nåverende regulator vil den jo makse? noen som vet hvor mange bar det blir? 4.0bar?

det var det for nå :D

5,6? Nesten like rask som en M3 3,2 kun med chip da (5,2) sikker på du har målt riktig? :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...