summitjohnsen Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Skrevet Mars 10, 2013 haha mropedal var en smule mer en jeg trodde kom meg neeesten til bake til veien, ble en god del håndmåking for å få den helt fram det er jallamekk foreløpig! tenkte å besill usmodul nå når penger tikker inn snart
mropedal Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 haha mropedal var en smule mer en jeg trodde kom meg neeesten til bake til veien, ble en god del håndmåking for å få den helt fram det er jallamekk foreløpig! tenkte å besill usmodul nå når penger tikker inn snart Da gir du litt mer gass neste gang da tenker jeg hehe Jallamekk er gull, men us-modul er nok bedre ja! Gleder meg til å se hvordan det blir
summitjohnsen Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 jeg å når det er lyst ute lyser det ikke særlig bra! å man ser det står ei pæra oppafør blinkpæra
summitjohnsen Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Skrevet Mars 17, 2013 usmoduler check! ellers har jeg fått led i alt inni bilen å Bilder av det kommer snarest:) For tiden står bilen ute da jeg har en bittteliten garasjen som scootern står i nå å venter ny gasswire (noen dagen gamle bilder)
Themorty Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 må vell skrive nå hær ætter en time eller to me læsing bra tråd bynne å bi verkeli bra dn biln din næssn så mann får løst å investere å hive sæ rundt
haybimmsen Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Ka høydepunktet var på det siste bilde der a ? masse folk
summitjohnsen Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Skrevet Mars 21, 2013 hahahaha klarte å rote biln inn i en brannøvelse da æ va på gammelskoln min..
summitjohnsen Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Skrevet Mars 21, 2013 men høydepunkte va jo heilt klart biln
summitjohnsen Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Skrevet Mars 23, 2013 Da va d liten update, ætter us-module va montert:) å bilda av fult led i interiør:) Å til di som lure, så ja e det mye bedre en å flytte parklys pærn ut, kan ikke måles:) æ litt interiør:) nyvasket inni
divad Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Pen bil med RIKTIG motorisering! Hvordan overhalte du VANOS? Hvordan fikk du låst motoren og løsnet bolten nede på veivaksel/reimhjulet? Funnet ut om du har 320 drivverk? Tror kanskje du bør oppgradere stikkaksel og diff hvis ikke
summitjohnsen Skrevet April 3, 2013 Forfatter Skrevet April 3, 2013 ja jeg overhalte vanos:) men bare oringene, ikkke den "kakleringen" kan du si.. hadde aldri løs den bolten da det ikke var nødvendig:) Har 320 diff å aksler, men zf girkasse.. Som kommer på 323, 328 men tror den er sliten:)
divad Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 ja jeg overhalte vanos:) men bare oringene, ikkke den "kakleringen" kan du si.. hadde aldri løs den bolten da det ikke var nødvendig:) Har 320 diff å aksler, men zf girkasse.. Som kommer på 323, 328 men tror den er sliten:) OK. Trenger litt råd da jeg også tenkte å overhale vanos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå