Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 523
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Motorbyttet fra 320 til 328 er veldig bolt on ja! tar ut 2.0 setter alt som er på den over på den andre + ledningsnett å bare montere, har enda ikke fått sotte i 2.8n enda da jeg måtte overhale den først.. men er veldig bolt on ja!

Skrevet

Delene kom fredag men ble ikke gjort noe i helgen da jeg var borte:)

Idag etter jobb har jeg montert, toppen med ventiler og alt, tima registret montert vanos, å bynt å plokke toppdekslet fra b20n da det fra b28n va ødelagt.. imorgen skal det monters å resten flyttes over! regner med å ha motoren i til helgen:)

Skrevet

hei, har en e36 320 vanos som jeg tenkte å bygge om til 325 pga han en 325 e36 stående som starter og går. er d "plug and play"? kan man bruke 320 ledningsnette å bare bytte hjerne?

Skrevet
hei, har en e36 320 vanos som jeg tenkte å bygge om til 325 pga han en 325 e36 stående som starter og går. er d "plug and play"? kan man bruke 320 ledningsnette å bare bytte hjerne?

Litt utydelig spørsmål, er det en m52b20 du har i nå kan du montere m52b23 og b28 plug and play med samme ledningsnett og hjerne..

Har du m50b20 å skal ha i m50b25 er jeg usikker:D tror bare du må bytte hjerne daa...

Skrevet
monterte forsåvidt registret uten et eneste av di spesialverktøyene!

Hehe så bra! :D kommer seg da! Må få ut noen picz når motoren er på plass ;)

Ja kommer seg, ja skal få til noen bilder:) Ble jo plutseli minusgrader ute.. å 0 varme i garasjen..

Skrevet
monterte forsåvidt registret uten et eneste av di spesialverktøyene!

Hehe så bra! :D kommer seg da! Må få ut noen picz når motoren er på plass ;)

Ja kommer seg, ja skal få til noen bilder:) Ble jo plutseli minusgrader ute.. å 0 varme i garasjen..

Ja pokker....vi får sikkert snart snø også vettu :P hehe Vi har heller ikke varme i garasjen enda...må isolere ferdig taket xD hehe

Skrevet

Ja pokker....vi får sikkert snart snø også vettu :P hehe Vi har heller ikke varme i garasjen enda...må isolere ferdig taket xD hehe

Tror det er lite håp for å gjøre noe som heldst med garasjen jeg bruker nå, er sånn mini som bilen akkurat går inni....

Skrevet

Ja folkens! Da er 2.8n Så å si ferdig :D har bare vannpumpe å termostat igjen!

Liker liker liker liker!! Regner kansje med å sette inn i helgen å jeg gleder meg!

Og nå bilder...

2.8

z9516dlerc376q0s3dta.jpg

2.8

gqwkgzkpm7pbngn5ssd9.jpg

2.0 som jeg måtte låne toppdeksel fra og ferdig ribbet :)

9pixhmb58sh252xoerlj.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...