Sturmtiger Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Ser skikkelig bra ut. Hvordan var motorbytte fra 320 til 328, bolt on eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Motorbyttet fra 320 til 328 er veldig bolt on ja! tar ut 2.0 setter alt som er på den over på den andre + ledningsnett å bare montere, har enda ikke fått sotte i 2.8n enda da jeg måtte overhale den først.. men er veldig bolt on ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Skjer her om dagen da? fått alle delene nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Delene kom fredag men ble ikke gjort noe i helgen da jeg var borte:) Idag etter jobb har jeg montert, toppen med ventiler og alt, tima registret montert vanos, å bynt å plokke toppdekslet fra b20n da det fra b28n va ødelagt.. imorgen skal det monters å resten flyttes over! regner med å ha motoren i til helgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 monterte forsåvidt registret uten et eneste av di spesialverktøyene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljonas Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 hei, har en e36 320 vanos som jeg tenkte å bygge om til 325 pga han en 325 e36 stående som starter og går. er d "plug and play"? kan man bruke 320 ledningsnette å bare bytte hjerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 monterte forsåvidt registret uten et eneste av di spesialverktøyene! Hehe så bra! kommer seg da! Må få ut noen picz når motoren er på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 hei, har en e36 320 vanos som jeg tenkte å bygge om til 325 pga han en 325 e36 stående som starter og går. er d "plug and play"? kan man bruke 320 ledningsnette å bare bytte hjerne? Litt utydelig spørsmål, er det en m52b20 du har i nå kan du montere m52b23 og b28 plug and play med samme ledningsnett og hjerne.. Har du m50b20 å skal ha i m50b25 er jeg usikker:D tror bare du må bytte hjerne daa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 monterte forsåvidt registret uten et eneste av di spesialverktøyene! Hehe så bra! kommer seg da! Må få ut noen picz når motoren er på plass Ja kommer seg, ja skal få til noen bilder:) Ble jo plutseli minusgrader ute.. å 0 varme i garasjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 monterte forsåvidt registret uten et eneste av di spesialverktøyene! Hehe så bra! kommer seg da! Må få ut noen picz når motoren er på plass Ja kommer seg, ja skal få til noen bilder:) Ble jo plutseli minusgrader ute.. å 0 varme i garasjen.. Ja pokker....vi får sikkert snart snø også vettu hehe Vi har heller ikke varme i garasjen enda...må isolere ferdig taket xD hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Ja pokker....vi får sikkert snart snø også vettu hehe Vi har heller ikke varme i garasjen enda...må isolere ferdig taket xD hehe Tror det er lite håp for å gjøre noe som heldst med garasjen jeg bruker nå, er sånn mini som bilen akkurat går inni.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Ja folkens! Da er 2.8n Så å si ferdig har bare vannpumpe å termostat igjen! Liker liker liker liker!! Regner kansje med å sette inn i helgen å jeg gleder meg! Og nå bilder... 2.8 2.8 2.0 som jeg måtte låne toppdeksel fra og ferdig ribbet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Motor klar til å senkes ned i bil! Endelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Snasent! stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Snasent! stå på! Ja blir sikker kanon! ZF kasse hadde jeg jo på funderlig vis også! om noe går så ser det vell diffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå