summitjohnsen Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Fraktet motoren til "verkstedet" idag blir senket nedi imorgen:) satser på å få start, om jeg har jort alt rett da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Lar tittelen tale litt for seg selv:) Gikk noen timer å sette motor i å den startet med en gang:) gikk rent å pent! JESS.... endeli en 2.8:) når jeg bynte monteringen igår var det bare litt regn, så regnet å få testet draget når jeg var ferdig... det som var synn var at i det jeg var ferdig å sku kjøre ut var alt kvitt.. vertfall 5 cm snø.. klokken var da halv 3 så orket ikke sko bilen da siden den sto på sommerhjul:) fikk testet bitterlitt å jeg gleder meg til å teste mer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Å beklager gutter! Ingen bilder, da jeg ikke fant laderen til det jeg brukte å ta bilde med... Å ikke hadde tid å lete da jeg var så gira, sorri:) får laste opp bilde av motor rom i ettertid selvom det ser helt likt ut:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Knallbra jobb! blir nok et godt drag nå ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Bilen hevet å vinterhjul på, ingen bilder da det snødde som fan å det gjør det enda, når jeg sku kjøre vaar det en lyd som ble fortere å fortere etter farten, sikkert noe som tar borti eller er løs da det kom bakfra? orket ikke se på det idag da jeg var rimlelig lei å det snydde som verst! ser på det i morgen:) adios! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaWeRiCk Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Gratulerer med 2.8 litrer Skal du kodkjenne på BT ? Jeg skal selv bygge 328 av min IS Coupe, veldig inspirerende å lese prosjekt tråder å se at ting er mulig med litt garasjeplass/verktøy og pågangsmot Liker,Liker Venter på powerflex foringer og svar på søknaden fra BT så skal jeg også bygge 6`er med bunndrag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Gratulerer med 2.8 litrer Skal du kodkjenne på BT ? Jeg skal selv bygge 328 av min IS Coupe, veldig inspirerende å lese prosjekt tråder å se at ting er mulig med litt garasjeplass/verktøy og pågangsmot Liker,Liker Venter på powerflex foringer og svar på søknaden fra BT så skal jeg også bygge 6`er med bunndrag Det blir braa:) Har du motor liggende:D Jada har bare en mini garasje, men motoren er i å tikker fint som fan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Driver å tenker tanken på å kjøpe en eksos som puster mer da jeg kjører på 2.0 eksos med litt for lite lyd:) Kom over dette Hvordan eksos er dette? SÅNN lyd vill jeg ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Ingen kloke formeninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Det er Sebring som det står under vidoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 er veldig fornøyd med min Scorpion M3 STW potte. Kulest med rette rør syns jeg også! Har hørt mye bra om Sebring også, men det ser du. Jeg vet ihvertfall at du kan spare en del av å bestille scorpion potte fra Ebay Eller du kan bygge effektanlegg selv fra simons. Svendsen eksos har jo en haug av deler! Jeg hadde valgt 2,5-3" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 Har en annen bakpotte, men tenkte på eksos fra manifoiler og helt bak! Ser di fra ebay er uten katalysator:D Sikkert ikke et krav dær nede.. Hva mener du med bygge selv med deler fra svendsen eksos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 Hvor får jeg tak i sebring eksos? Finner ingen sider, Noen som vet av sider med effektanlegg i d hele tatt? Finner lite... Her er et dårlig vinterbilde av bilen, må ta skikkelig i dagslys, ser jo ut som nær å fjærnlys er ppå men er bare AE Ringene.. Here you go Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Vurdert scorpion effektanlegg? Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 Ikke vurdert noen av merkene da jeg ikke er helt inne på hva som finnes, hva som gir en grom fin lyd uten for mye bråk å ikke for stille å ikke en mettalisk lyd! vill ha lyd som den i videoen Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå