summitjohnsen Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 Høres gromt ut! Men har skjedd med asc da? Hadde ikke du det før da?:s Ingen ting har skjedd med ASC men etter jeg byttet motor lyste lyset i ASCn men absn funket, leste i den forbindelse at ved å gjøre det jeg gjør for jeg bedre gass respons å KANSJE noen ponnier:) Derfor fjerner jeg den bare da jeg ikke ser gang i den uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 Forsåvidt har jeg ikveld drivd å byttet alt av handbremse deler og vaire, ble ikke bra sist da jeg kun byttet band, nå har jeg byttet alle smådelene også! Ferdig med ene siden, ble kjempe bra:) Kan endelig dra på etter kontroll når jeg er ferdig, var på EU i mai å gikk ikke gjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Se her http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=230506 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 Se dær ja! hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Da va alt bytta.. Blir litt engstelig av å se hvor rustet alt er under bak egentli.. menmen.. monterte også senkesettet bak når jeg var igang, har ikje gjort det før nå Nå har jeg funnet lyden jeg vill ha på bilen min! Hadde bilen i gang uten bakerste potte! Sinnsykt! Imorgen skal jeg få vasket bilen, den ser ikke ut:) om det er mildvær daa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Biltema hadde fått en jæv slange som kan formes og dreges kjempe lang:) helt kurant! Nå ligger filtret borti kjølervesketanken å suger varme derifra.. No god! Noen tips til hvor jeg kan legge fileret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Bygg en slik avskjerming som jeg har snakka om før! I firkant der org filteret var, er det jo laga til slik at det skal komme kald luft inn.. Så bygge du avskjerming ifra motoren, så skal du få kald luft ifra front! Slik som sladjan gjorde det! viewtopic.php?f=11&t=105607&start=555 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Takker så meget, ser alt for inviklet ut å lage:D men ser di selger noen ferdige.. får se hva tiden bringer! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Kom over en forferdelig lørvete e36 hær på autodb.. en skam.. http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... mId1514464 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 Gått laus på eksosen min ikveld! Hær blir det rimelig raka + en lyddemper ! Blir passelig gromt tror jeg, helt til jeg går lei bråket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Ferdig med eksos! Ble rimelig heftig Glemte såklart bilder men skla se om jeg ikke får tatt under bilen en annan gang:D Det jeg lurte på var om 2000 for komplett skinn interiør for e36n min er mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Jeg betalte 6000 for et komplett et, så det er vell ikke gale må få noe lyd av eksosen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 aaaaner ikke hvordan jeg laster opp film.. får ta bilde av lyden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Du legger ved en link, legg ut videoen på YouTube for eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Stilig! hvilket anlegg ble det? 2" eller 2 1/2"? Må få opp noe bilder/video asap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå