Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Høres gromt ut! Men har skjedd med asc da? Hadde ikke du det før da?:s

Ingen ting har skjedd med ASC men etter jeg byttet motor lyste lyset i ASCn men absn funket, leste i den forbindelse at ved å gjøre det jeg gjør for jeg bedre gass respons å KANSJE noen ponnier:) Derfor fjerner jeg den bare da jeg ikke ser gang i den uansett

• Svar 523
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Forsåvidt har jeg ikveld drivd å byttet alt av handbremse deler og vaire, ble ikke bra sist da jeg kun byttet band, nå har jeg byttet alle smådelene også! Ferdig med ene siden, ble kjempe bra:) Kan endelig dra på etter kontroll når jeg er ferdig, var på EU i mai å gikk ikke gjennom

Skrevet

Da va alt bytta.. Blir litt engstelig av å se hvor rustet alt er under bak egentli.. menmen.. monterte også senkesettet bak når jeg var igang, har ikje gjort det før nå [-X

Nå har jeg funnet lyden jeg vill ha på bilen min! Hadde bilen i gang uten bakerste potte! Sinnsykt! :D

x9sqozdujshet8nlgnb0.jpg

ybta8t4fo8rs42pdtv55.jpg

tr73a47z8mvult6qxjjf.jpg

Imorgen skal jeg få vasket bilen, den ser ikke ut:) om det er mildvær daa

Skrevet

Biltema hadde fått en jæv slange som kan formes og dreges kjempe lang:) helt kurant!

Nå ligger filtret borti kjølervesketanken å suger varme derifra.. No god! Noen tips til hvor jeg kan legge fileret?

h5qxus1jnxddblyr6r3f.jpg

Skrevet

Ferdig med eksos! Ble rimelig heftig :) Glemte såklart bilder men skla se om jeg ikke får tatt under bilen en annan gang:D

Det jeg lurte på var om 2000 for komplett skinn interiør for e36n min er mye?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...