summitjohnsen Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 2,5" så llangt det gjor seg gjøre! Bilen står på bukker nå så kan krype under imorgen å at bilder! Men blir nokk nytt eksos med tiden da det var 2" et lite stykke! Slipper vartfall katalysator lukten etter jeg har gitt gass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 2,5" så llangt det gjor seg gjøre! Bilen står på bukker nå så kan krype under imorgen å at bilder! Men blir nokk nytt eksos med tiden da det var 2" et lite stykke! Slipper vartfall katalysator lukten etter jeg har gitt gass! Hehe så fett! yes vi må ha noen picz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Kjøpte gul lyktefilm bare på gøy for å prøve! Lagt på lyktene nå Men filmen er kjøpt å åpnet å levert til bake i butikk av noen andre å den måtte jo jeg velge.. tydelivis brettet filmen så er masse streker over hele.. får kjøpe ny en anna gang! Forsåvidt biltema sin å den va riiimelig tykk:) Lyktene oppå å tegne rundt så klippe ut prøvde å drive ut fukt av lykten hær Resultat! Som sagt filmen har vert brettet så er sånne hakk som ikke går vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 2,5" så llangt det gjor seg gjøre! Bilen står på bukker nå så kan krype under imorgen å at bilder! Men blir nokk nytt eksos med tiden da det var 2" et lite stykke! Slipper vartfall katalysator lukten etter jeg har gitt gass! Hehe så fett! yes vi må ha noen picz! Fikses i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 Forandring fryder? Her er bildene med lykter montert.. hva synes gutta? siste bilde ser ut som xenon i nær å fjærn men er bare AE:) Beklager skitten bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 Så bilde av eksosen min som loft! Fikk ikke tatt bedre bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Igår kom kabelen min Så dette driver jeg med nå, men plages en smule! Det sies at det er inpa som fungerer best med denne kabelen, men jeg finner ikke noe fornuftig å laste ned.. Noen tips? funker det me win 7? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 DIS, SSS, INPA blablabla nå ble det mye å jeg får ikke til noe:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Fjernet katalysator og lyddemper? Hva gjorde du med lambdasonden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Her var det rimeligt raka ja! men som Fredrik spør om, hvor er lambda? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Blir bra dette! Gleda meg til sommeren, da skal gulfilmen på her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 lambda står jo på begge manifoilene? står urørt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 lambda står jo på begge manifoilene? står urørt! På min hadde jeg lambda nær katalysatoren, men er nok forskjellig da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 lambda står jo på begge manifoilene? står urørt! På min hadde jeg lambda nær katalysatoren, men er nok forskjellig da. Har min akkurat i Y-overgangen fra ett rør til to rør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 lambda står jo på begge manifoilene? står urørt! På min hadde jeg lambda nær katalysatoren, men er nok forskjellig da. Har min akkurat i Y-overgangen fra ett rør til to rør.. samme her også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå