summitjohnsen Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2012 da har dere ikke m52? eller? nei på min står det en lambda i hver manifoil, å på m52 har 2.0 - 2,8 samme manifoiler:) Japp fjernet cat å lyddemper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 da har dere ikke m52? eller? nei på min står det en lambda i hver manifoil, å på m52 har 2.0 - 2,8 samme manifoiler:)Japp fjernet cat å lyddemper! vi har ikke alublokka nei M50 her i gården Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2012 det jeg regnet med å da stemmer det dere sier om lambda! gjett hvem som fikk til:D? har to feilkoder på motor finner ikke ut hva det er.. 55 lambda probe heating probe 2 25 lambda probe heating probe 2 noe ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Ser ut som varme elementene inni lamda sondene dine er oppbrukt, kan være greit å sjekke at lamda får spenning mens den går på tomgang, siden det er et rele som fjerner spenning fra lamda ved WOT (full gass) , kan være at det bare er feil på dette releet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2012 synes bilen går normalt:s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 http://www.bilforumet.no/bilmerker/bmw/ ... reset.html Liten kjekk en;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Venter på 3 xenon kit å en 3" siliconslange med 90graders bøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2012 Var å snappet noen bilder! det får duge, er ingen bildespesialist å har intet annet en mobilkamera! Beklager shitty bil å bilder! meg å en kompis sin audi så min! Tror jeg må stille den opp bake er bare under midten på stillingen! orket ikke mer:D men ser den står feilveien å det går ikke ant selvom det er vinter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2012 Okei beklager VELDIG skitten bil.. sjemmes egentli:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Er litt skeptisk til det lysoppsettet for å være ærlig.. Litt for mye forskjellig i fronten med oransje blink, kromma grill, gule tåkelys og blå angeleyes etter min mening. Det peneste tror jeg hadde vært å kjørt på med kun en av delene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 sant nokk! ble til at jeg prøvde alt på en gang:D Men gule blinkers blir ikke lenge, da xenon er i vente så da blir det svart film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 kromgrillen er dom! men orker ikke bestille ny før til sommern! er den mye arbeid å bytte? limt fast eller klips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 kromgrillen er dom! men orker ikke bestille ny før til sommern! er den mye arbeid å bytte? limt fast eller klips? Nyrene er klipset inn i grillramma. Er lettest å presse dem ut bakfra. Ta det slow, siden det er fort gjort å ryke noen klips hvis man er uheldig. Tror det hadde blitt rått med svarte nyrer, hvite AE, 6000K xenon i nær, fjærn og grøftelys og en lett toning på alt i fronten. Hvite blinkers også eller? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 Planene dine er revet ut av hode mitt! svarte nyrer tenke jeg jeg sku vente med til sommeren, men spørsm om jeg klarer vente! AE er jo der men ikke hvit, xenon i nær å fjærn samt grøftelys å lett toning på alt i front, men blir ikke tonet hovedlyktene før sommern:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 Hvite blinkers som er sotet eller hvite du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå