Gå til innhold

BMW E36 328| sugetrim! bensintryksregulator??


summitjohnsen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 523
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

idag kom en liten førjuls gave! 3 xenon kit som faktisk var overaskende gjennomført! Kjempe småe esker å utrolig småe å lette balaste med korte ledninger, helt perfekt! trodde det kom 3 såne vanlie gedigre xenon kit!

Åsså kom 3" siliconslangen min med 90 graders bøy! nå slipper jeg ha dassrør i motorrommet! Nå skal jeg ut å montere xenon, men lurer litt på hva jeg skal gjøre med grøftelysene, any ideas?

tsae98yqh91byza1e8sr.jpg

Se hvor små eskene var!

7glzcyiu7lj28q3dznak.jpg

gzslog2zhegonoki562q.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja satset på 4300k me tanke på kontroll så det skal se mer orginalt ut:) Gjenstår litt justering av lysan, hoho..

Skal få fikset grøftelys så fort som det lar seg gjøre, å prøve å få tatt noen brukende bilder! ikke all verden en telefon duger til-.-

Kansje man sku invistere i kamera å lere seg det dær;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, håpløst å drive å vaske i minus grader.. E vell snart 2 mnd siden e vaska min :/ men ka e vitsen? Tror det slite mer på lakken å vaske all driten hele tiden, enn å gjør det av å til :P Blir bra med lyskombinasjon nå :)

helt håplaust å vaske nå, men er jo like vikti som på sommeren om ikke vitigere, er jo salt å dritt.. ser veldig behovet for en varm vaskehall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ess, tok å smurte inn bilen godt med voks før vinteren slo inn! Eneste er understell som ikke har så godt av alt dette :/ men no D min så skitten, at i mårra MÅ e faktisk bare prøve å få vaska den-_- når an ikke kan lese skiltet, da e det høyst på tide :P

Jeg har også xenon, men siden jeg bytta lykter til preface lykter(får å få linse i lyktene ) då har ikke pæreholderen til Xenon passet :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bestillte du de xenonkitsene hen? De så skikkelig ordentlige ut. Har en bestefar som trenger litt ekstra lys, så jeg tenkte 4300K på han sine lykter også!

ebay.. var ingen bilde a v kittet men trodde jeg fikk et sånn svært et :D kittet var kjempe bra, beste jeg har hatt me tanke på størelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ess, tok å smurte inn bilen godt med voks før vinteren slo inn! Eneste er understell som ikke har så godt av alt dette :/ men no D min så skitten, at i mårra MÅ e faktisk bare prøve å få vaska den-_- når an ikke kan lese skiltet, da e det høyst på tide :P

Jeg har også xenon, men siden jeg bytta lykter til preface lykter(får å få linse i lyktene ) då har ikke pæreholderen til Xenon passet :/

har å bytta til prefacelift lykter fra delebiln min som var en 91 før å få linse, xenon kittet passet bare rett i, men er H1 pærer å ikke H7 som på di andre lyktene mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ut med xenon kit'ene ja, lyser det hvitt og fint? :) Har alltid vurdert 6000k istedenfor 4300k men dette så meget bra ut. Hvor små var ballastene? :)

ja ble veldig bra! spessielt nå som det kom 8000 i grøftelys! 8000 er det med best "showfaktor" derfor gik jeg for di i grøftelys men ble veldig rart med di å AE da AE er mer hvit!

6000k er ikke så veldig blått, det har jeg i langlys nå, men di er kjempe blå i forhold til 4300, 4300 i nær gikk jeg for for det ser kjempe orginalt ut:D ballastene er på størelsen med en barnehand! å kjeeempe lett lar seg lure inn overalt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...