summitjohnsen Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Fikk noe kjekt i posten idag! nå skal det ut å monteres:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Fått vasket bilen utvendig og invendig! det trengtes virkelig:) samt montert nyrer og noen stickers:D montert rett over potta:) ser nå jeg kunne hatt det lengre ned! ikke montert dette enda da jeg er usikker på plassering! Ideer motas med takk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Kommer bilder av hjulbuene mine snart å panser, hvor noen kansje har tips til hva jeg kan gjøre med lakkskadene mine:) god helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Kommer bilder av hjulbuene mine snart å panser, hvor noen kansje har tips til hva jeg kan gjøre med lakkskadene mine:) god helg Ble bra med sorte nyrer! Er det mye rust det er Snakk om eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 faktisk ikke snakk om rust:D men jeg som har vært å griset med grunning plasser det ikke trengte å komme, når jeg holdte på å fikse rust.. så vises noe sykt! åsså er det litt farge forskjell Ja tok seg opp noen hakk med black kidneys:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Fikk du pm"en min ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 pm besvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Liiiten snop uppdate:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 US- blink ? e tøft det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Stemmer Skal koble opp slik at jeg kan velge mellom det å AE.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 veldig stiligt! vanskelig å koble opp US modul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 ikke noe us modul enda hær i gårn parklys sokkel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 http://www.ebay.com/itm/Slim-Hid-Xenon- ... 11&vxp=mtr Var det dette xenonkitet du bestilte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Det ser slik ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Såg helt råe ut te tåkelysa dine så vurdere dette settet selv Men hvilken type pære brukte du? H7? er omtrent helt grønn på dette området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå