summitjohnsen Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Møtte deg gjennom byen i går natt. Bilen din så veldig stiv ut, hvilket senkesett har du? kan stemme bra det:D hva kjørte du? det er ikke et stivt senkesett igrunn, bare litt stivere en orginal, da bimmern var stivere en di fleste bilene orginal:) er det kjipeste fra parts and retards:) tuning art eller no! men funker fett:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Fet jeg har jeg også, når det er kaldt ute er det jævlig å kjøre synes jeg, STIVT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 hmmm kan være noe i det men sette funker nå grit til en så billig penge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Har det godkjent å e Ditta tuningart skiten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 ka meinte du nu ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 E tok bryet å godkjente senkesettet også da har vi alt svart på kvitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Møtte deg gjennom byen i går natt. Bilen din så veldig stiv ut, hvilket senkesett har du? kan stemme bra det:D hva kjørte du? det er ikke et stivt senkesett igrunn, bare litt stivere en orginal, da bimmern var stivere en di fleste bilene orginal:) er det kjipeste fra parts and retards:) tuning art eller no! men funker fett:D Jeg kjørte en mørkegrå E34 stasjonsvogn med gule lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 ja skal få det godkjent jeg osgå tror jeg fikk nå min gjennom eu uten å ha det i vognkortet bare å være smart montere det etter eu men før etter kontroll! om bilen ikke går gjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Møtte deg gjennom byen i går natt. Bilen din så veldig stiv ut, hvilket senkesett har du? kan stemme bra det:D hva kjørte du? det er ikke et stivt senkesett igrunn, bare litt stivere en orginal, da bimmern var stivere en di fleste bilene orginal:) er det kjipeste fra parts and retards:) tuning art eller no! men funker fett:D Jeg kjørte en mørkegrå E34 stasjonsvogn med gule lys ja så en e34 med gule lys men la ikke merke til fargen eller noe en gang:( ka d e slags e34 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 nån som kan fortelle mæ litt om detta plastdip? har akkurat fått høre om det å lure på kordan det funke å kordan man bruke det? e d en spray som man velle farge på men som e avtagbar? kan den brukes på felga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 LED AE, er det sånn liten ballast på di, sliks om på mine xenon AE nå? for di er nemig i veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Det er en 525tds executive! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 diselpower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Diesel er tingen i en bruksbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 diskuterbart! helt sikkert mest økonomisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå