summitjohnsen Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Føler det er lenge siden jeg har vist bilder av hele bilen, mer eller mindre ren! så here you go.. har forsåvidt montert svart emblem forran å bak:) Neste på tapetet tror jeg blir; sideskjørt, lamin-x tint, og nye sommerfelger plastdipet i sort matt når det gjelder det tekniske, så har jeg planer om å plukke ned bakstelle å "overhale" det, å få sveiset rusta.. men er så mye under .. lyst på nytt karosseri! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Føler det er lenge siden jeg har vist bilder av hele bilen, mer eller mindre ren! så here you go.. har forsåvidt montert svart emblem forran å bak:)http://images.bimmers.no/files/ji5mu5jv9h6og0bsjjwp.jpg Neste på tapetet tror jeg blir; sideskjørt, lamin-x tint, og nye sommerfelger plastdipet i sort matt når det gjelder det tekniske, så har jeg planer om å plukke ned bakstelle å "overhale" det, å få sveiset rusta.. men er så mye under .. lyst på nytt karosseri! Herlig bilde dette Summit! får sykt stemning!! MaxVelocity leppa her, hadde satt prikken over i'n. Likte faktisk vinterfelgene dine litt også på dette bildet! tror det kan bli dritbra med svart Matte felger på denne Ang karosseri, så kan du vel heller prøve å restaurere den kanskje? Alt går ann å fikses vettu Ta det samtidig som bakstillingen er på vei ned, så sveiser du inn forsterkninger også! Ligger jo et hav av karosserideler der ute! begynn i en ende, og ta det skritt for skritt! EG LIKAR! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 takk for det kimmey den leppa du snakker om er vist ikke bare bare å få tak i? er vist ute av produksjon? men har lyst på den ja:) Vinterfelgene vet jeg ikke helt hva jeg skal si om:D fattern liker di siden di er orginale bimmer felger! angående rusta lar det seg jo fikse, men har dårlig med sveiseutstyr å lignende får se:D bynner jo å nerme seg 260 000km snart:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 takk for det kimmey den leppa du snakker om er vist ikke bare bare å få tak i? er vist ute av produksjon? men har lyst på den ja:) Vinterfelgene vet jeg ikke helt hva jeg skal si om:D fattern liker di siden di er orginale bimmer felger! angående rusta lar det seg jo fikse, men har dårlig med sveiseutstyr å lignende får se:D bynner jo å nerme seg 260 000km snart:) Ser den med utstyr, men er jo ikke allverdens for et greit mig/mag apparat da Jeg skjønner ikke helt det med at den Leppa er vond å få tak i. Ser ut som for meg at Bimmerworld har den instock, eller er dette feil? http://store.bimmerworld.com/maxvelocity-e36-m3-rs-lip-spoiler-p833.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 aner ikke:D koster jo litt å da! å blir allefall ikke får sommerhjula er på å bilen er slengt nermere bakken:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 aner ikke:D koster jo litt å da! å blir allefall ikke får sommerhjula er på å bilen er slengt nermere bakken:D Se på det som en investering da! hehe! Nei ser den. Skal bli deilig når varmen kommer snart og det blir bart ute! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 ser sinnsykt fram til en grundig vask jeg:D å sommerdekk på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Har funne meg plass i harstad å vaske bilen med svamp innendørs i harstad, å har fått gjort det idag:D lykke! glemte desverre mobilen hjemme så ble ingen bilder:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 da var det bynt å regne, bare å rulle inn i garasjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 tydeli at ikke drivverket mitt likte 2.8n har aldri kjørt motoren på tørre veier, å etter 2-3 ganger med fult på drag i 1,2 og 3 giret fikk jeg en tikkelyd i di fleste av girene, kjenner det rister i girstangen:( men det forsvant, eneste giret det henger igjen i er reversj.. Men det som er så rart er at jeg har jo ZF kasse! skal jo tåle dette :s kan det være diffen nei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 har forstått det sånn at 320 har getra girkasse å den lille hardyen, men som kjent har min e35 en zf kasse å en stor hardy orginalt, noe jeg enda stusser på! men den zf kassen er det samme som 323/328/m3 3.0? eller har 2,3 en egen, å 2,8 og 3.0 en egen zf kasse? eller er det bare m52b20 levert med zf kasse å stor hardy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre523i Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Har funne meg plass i harstad å vaske bilen med svamp innendørs i harstad, å har fått gjort det idag:D lykke!glemte desverre mobilen hjemme så ble ingen bilder:( Er på sin plass å røpe hvor du får vaska inne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 hehehehe På shell åsby ta det på kveldstid for å ikke bli heftet.. du får låne høytryksspyleren for 40kr så lenge du vill, men kommer det andre så har du 10 min på deg;) deffor anbefaler jeg å ta det på kvelden:) har kosa meg der to ganger med svamp å greier:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Synst du skal ta rusta og beholde den eg Er fett med grisesenka e36 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 sant det! får høre om noen kan bytte kanalene til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå