Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja Hadde gledet meg som en unge til å sette på alt jeg fikk.. M3 fangeren må jeg finne en løsning på er festet på ene siden bare som er knekt, det som skal trees inni et spor, mulig jeg kan ta dette fra orginalfangeren?

• Svar 523
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ja Hadde gledet meg som en unge til å sette på alt jeg fikk.. M3 fangeren må jeg finne en løsning på er festet på ene siden bare som er knekt, det som skal trees inni et spor, mulig jeg kan ta dette fra orginalfangeren?

Vet ikke om det er nøyaktig samme utforming, men jeg fikk hvertfall trødd på min :)

Skrevet
Har du oginal mfanger? å ikke den i abs plast :)? må vell få på fangeren om ikke annet og kjøpe meg nytt senkesett, igjen...

Har kopifanger. Derfor leppa er støpt fast i fangeren :P

Hvorfor nytt senkesett?

Skrevet

Off ja det er kjipt når sånn skjer, men sånn er det med bil! :D hehe Tipper det er festebraketten ytterst i skjermen som er gåen? knekt av eller? Den gamle M-fangeren var knekt i feste på høyre side...hang bare å slang xD

Du skal ikke bare gå for "Supersport black evolution" da? :P

Skrevet

ja var den du snakket om:) men jeg laget til med det fra orginal fangeren! ble gulle godt:D kommer bilder:) må bare lete nytt senkesett er jo høy som et fjell:(

Hva er Supersport black evolution? :D

Skrevet

Se her ja! var vel herlig å få på fangeren tenker jeg! :P Åssen leppe har du tenkt på egentlig? Har hørt mye positivt om Weitec sin senk, så her er det vel bare å kjøre på! Tror det kan bli kult med 50/20 ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...