summitjohnsen Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 Ja Hadde gledet meg som en unge til å sette på alt jeg fikk.. M3 fangeren må jeg finne en løsning på er festet på ene siden bare som er knekt, det som skal trees inni et spor, mulig jeg kan ta dette fra orginalfangeren?
FredrikWake Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Ja Hadde gledet meg som en unge til å sette på alt jeg fikk.. M3 fangeren må jeg finne en løsning på er festet på ene siden bare som er knekt, det som skal trees inni et spor, mulig jeg kan ta dette fra orginalfangeren? Vet ikke om det er nøyaktig samme utforming, men jeg fikk hvertfall trødd på min
summitjohnsen Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 Har du oginal mfanger? å ikke den i abs plast ? må vell få på fangeren om ikke annet og kjøpe meg nytt senkesett, igjen...
FredrikWake Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Har du oginal mfanger? å ikke den i abs plast ? må vell få på fangeren om ikke annet og kjøpe meg nytt senkesett, igjen... Har kopifanger. Derfor leppa er støpt fast i fangeren Hvorfor nytt senkesett?
summitjohnsen Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 Det jeg fikk i posten setter ikke jeg på bilen for å si det sånn, kjøpt av en hær på forumet.. kunne egentli vært kastet
Kimmey Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Off ja det er kjipt når sånn skjer, men sånn er det med bil! hehe Tipper det er festebraketten ytterst i skjermen som er gåen? knekt av eller? Den gamle M-fangeren var knekt i feste på høyre side...hang bare å slang xD Du skal ikke bare gå for "Supersport black evolution" da?
summitjohnsen Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 ja var den du snakket om:) men jeg laget til med det fra orginal fangeren! ble gulle godt:D kommer bilder:) må bare lete nytt senkesett er jo høy som et fjell:( Hva er Supersport black evolution?
summitjohnsen Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 Åja, tenkte mer retning 60/40 senk type supersport!
M|Fjeld Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 http://www.ebay.co.uk/itm/TA-TECHNIX-CO ... 001wt_1037
summitjohnsen Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 tror det blir et fast senkesett type 60/40, men driver og lurer på om det kansje blirdrøyt med 17" ?? tenker kansje 40/30 blir nokk.. men vill igjen ha rette stuket
summitjohnsen Skrevet August 7, 2012 Forfatter Skrevet August 7, 2012 Hær va da alt kommet på plass på doningen! Likte det jeg! Har også funnet ut at jeg skal rive meg ut et Weitec 50/20 senk, fant ut det ble midt i blinken:) Noen invendinger?
Kimmey Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Se her ja! var vel herlig å få på fangeren tenker jeg! Åssen leppe har du tenkt på egentlig? Har hørt mye positivt om Weitec sin senk, så her er det vel bare å kjøre på! Tror det kan bli kult med 50/20 ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå