summitjohnsen Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 bærre å spørre men ta den på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 datt en liten pakke i posten hær nå for noe dageersiden:) ///M ventil hetter, og noen sinnsyyyke ryggelys! tror di overgår xenon ryggelys:) Lyser helt fantastisk! Bedre en det bildet sier:) liiite stemningsbilde;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Da ligger m50 innsug på postkontoret å venter på meg Gledes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Link til de ryggelysa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 desverre.. søk på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Vaska litjegulle litt idag:) blitt grei temperatur ute i sola nå! Har også blitt litt utro å kjøpt meg en annen bil som skal brukes daglig istede for bimmern! Noe som i å forseg gir meg mulihetn til å fikse på bimmern i sommer slenger med et bilde av "nygliset" også nyvasket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Søt bruksbil greit å spare godbilen for bruksslitasje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 hehehe, jaa:) er litt fiks faks på søtingen men fort gjort for en som er handy vett jaa e greit å ikje bruke bimmern i all slags vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Har kjika på m50 innsuget som jeg hentet idag! fikk det sviiinbilli Er ikje mye arbeidet igrunn bare å mikse å trikse litt! blir nokk å få dette sammen uten noen ombyggingskit På lørdag blir vell sommerluggan satt på å bilen slengt ned i asfalten om jeg orker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Lørdag, å sommerhjula kom på å bilen ble slengt nermere assfalten:D var sykt godt å få avfettet bilen i hjulhusene å spylt grundig Ja jeg vet, skitten bil.. høyden foran; 0.3 cm lavere en i fjor haha høyden bak; nesten helt nede skitn biil:( Yeeiii! å en bitterliten detalj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Da va den første grundige vårrengjøringen unnagjort i govære:) Motorvask, utvendig vask, invendig vask osv:) Motorvask Resten av bilen synes fitmentet på forhjula er helt grei:) Subberlitt.. Vaskin bak tanklokk er vikti! Endelig nytt grøftelys montert etter det gamle sprakk! takk til kimmey på forumet for ny lykt Bakhjula kunne godt vært lengre ut Ikke rart ene grøftelyse va laust.. er vell ikke noe å gjøre med dette??? Ellers er planene å få på ei leppe framme! har fått tak i m3 bare, plastdippe felgene matt svart, å sote vinduene får se når det blir gjort må bruke litt penger på golfen nåå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Lite liv hær.. but keep it going:D Sjå sniken som e desidert lavast på parkingen:) Har fått xenon i grøftelysa endeli igjen! men m3 leppa har jeg ikkke fått på Nytt bilde kommer når leppa er på, bilen er vaska:) Ellers har jeg fått gang golfen, å hatt den før en testrun:) Den får skilt på torsdage, da blir bimmern polert å stura inn i garasjen å brukt myyye mindre! får tid å pjuske med den da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Får holde litt liv i tråden! Har fått på leppa, ble mye bedre synes jeg:) Å bestilt en liten pakke fra lamin-x.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Gjort en liten bestilling til 1 x Prickbort 1l 1 x Carpro IronX 1l Refill 1 x Microfiber Madness Dry Me Crazy 65x42cm 1 x Bilt-Hamber Autofoam 5l Alt ble handlet på www.blankbil.no Erfaringer med siden? er den dyr/billig kontra noen andre dere vet om ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 hvor kraftige var de ryggelysa dine? har noen som lyser heftig her på mekonomen også, 21w ledd pærer. får desverre ikke brukt dem på min bil pga check controll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå