summitjohnsen Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Det var helt fantastisk med ny fanger:) tanken var GT splitters, men for å få di på må jeg jo ha den leppen som sitter på mfangeren som jeg ikke vet hva heter eller hvor jeg får tak i.. Kansje noen vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Det var helt fantastisk med ny fanger:) tanken var GT splitters, men for å få di på må jeg jo ha den leppen som sitter på mfangeren som jeg ikke vet hva heter eller hvor jeg får tak i.. Kansje noen vet? De har brukt på GS-bildeler til 300kr Original leppe under.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Jepp, og koed har også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Hva kalles den ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 fin bil hjelper seg nå ser nesten ut som en anen bil med en gang du fikk på nye fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Hva kalles den ?? DTM tror jeg på gs-bildeler, hvis du går på ETK på interiør/eksteriør kan du finne nr på den på bildet, og gå ned til den, så står det brukte deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 fin bil hjelper seg nå ser nesten ut som en anen bil med en gang du fikk på nye fangeren Ja blir helt annet med fanger sinnsykt fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Okei! takk skal se om jeg finder må jo ha leppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... &type=used Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Ikke gal pris for en DTM leppe! kjøpt brukt, så shiner du den heller litt Få på leppa og noen coilovers nå, så blir jeg fornøyd! xD hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Nei, nesten så jeg vurderer å kjøpe en selv Litt bedre passform tenker jeg enn de som er uoriginale.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Nei, nesten så jeg vurderer å kjøpe en selv Litt bedre passform tenker jeg enn de som er uoriginale.. Ja de er det! mye bedre, så dette er ikke noe tvile på en gang! Var det slik at du hadde GT-splitterne Summit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Nei men det har jeg funne på ebay til 160 kr.. Sitter nå å vurderer coilovers framfor 50/20 senk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 noen som tror dette er noe? Noen som har prøvd? viewtopic.php?f=14&t=231663 får den for 200ink frakt.. verd det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggizz Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Ble jo en helt annen bil med den M fronten. Litt mer senk så er du der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå