Kimmey Skrevet August 16, 2012 Skrevet August 16, 2012 En god rubbing så blir det ihvertfall mye bedre herlige bilder ihvertfall!
summitjohnsen Skrevet August 16, 2012 Forfatter Skrevet August 16, 2012 Rubbing som i lakkrens da eller? Men kanvære at di ikke fårblandet helt likfarge.. Min er 309/7 di får bare til å blande 309 å ikke /7... Takk
summitjohnsen Skrevet August 16, 2012 Forfatter Skrevet August 16, 2012 Bilde av været hær i nord Egner seg jo for bimmers forumet da det har lurt seg med en E36 M3 på bildet:D
Kimmey Skrevet August 16, 2012 Skrevet August 16, 2012 Rubbing som i lakkrens da eller?Men kanvære at di ikke fårblandet helt likfarge.. Min er 309/7 di får bare til å blande 309 å ikke /7... Takk Ja som i lakkrens! Må bruke roterende maskin da!
summitjohnsen Skrevet August 16, 2012 Forfatter Skrevet August 16, 2012 Rubbing som i lakkrens da eller?Men kanvære at di ikke fårblandet helt likfarge.. Min er 309/7 di får bare til å blande 309 å ikke /7... Takk Ja som i lakkrens! Må bruke roterende maskin da! Skal prøve på det:) Kjøpte forsåvidt lakkrens å polering idag:) fra megasq et eller annet! har bruke autoglym før:) hvet ikke hva som er best
summitjohnsen Skrevet August 23, 2012 Forfatter Skrevet August 23, 2012 Har vasket bilen idag med en ny shampo av merket meguiars.. Var noe annet en det jeg er vant til, denne var gele aktig og luktet blåbær Polerte også bilen med en ny polering, har brukt autoglym før men prøver meguiars nå..Litt kjedelig å ikke se forskjell etter mange timers arbeid:( mensånn er det vell å ha grå bil??
Kimmey Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 Har vasket bilen idag med en ny shampo av merket meguiars.. Var noe annet en det jeg er vant til, denne var gele aktig og luktet blåbær Polerte også bilen med en ny polering, har brukt autoglym før men prøver meguiars nå..Litt kjedelig å ikke se forskjell etter mange timers arbeid:( mensånn er det vell å ha grå bil?? Jeg gikk også over til denne! Var helt fantastisk og vaske med Lukter greit også ja haha! Polerte du for hånd eller maskin? Er jo alltids litt forandring, men ikke så mye som man hadde håpet på kanskje!
summitjohnsen Skrevet August 24, 2012 Forfatter Skrevet August 24, 2012 for hand... mulig jeg sku hatt meg en lakkrens med maskin først!
summitjohnsen Skrevet August 28, 2012 Forfatter Skrevet August 28, 2012 Har drevet å pusset ned rust hær å dær idag, sandblåst, å hatt på brunox venter på neste strøk så skal det fikses med lakk å greier:) fant også forsåvidt ut av begge kanalene har jeg en del sveisejobb på... kanalan ser fin ut men dytte æ på di helt bake så e d som a4 ark.. nåkka sir mæ at di ruste fra innersia å bilder blir det ikke da jeg var uheldig meskjermen min å ikke har kamera:)
Kimmey Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Har drevet å pusset ned rust hær å dær idag, sandblåst, å hatt på brunox venter på neste strøk så skal det fikses med lakk å greier:) fant også forsåvidt ut av begge kanalene har jeg en del sveisejobb på... kanalan ser fin ut men dytte æ på di helt bake så e d som a4 ark.. nåkka sir mæ at di ruste fra innersiaå bilder blir det ikke da jeg var uheldig meskjermen min å ikke har kamera:) Så bra! Har prøvd litt med brunox, men dette syns jeg tar veldig lang tid. Må jo ha 2-4t tørketid mellom hvert strøk jo! Ja er nok rusta fra innsiden ja. Skjær ut det dårlige, sveis nytt og bedre stykke. Så kjører du på med ei hulromstectyl inni kanelen overalt!
summitjohnsen Skrevet August 29, 2012 Forfatter Skrevet August 29, 2012 Ka e ei hulromstectyl å koranskal æ få d INNI kanaln? ? Har jort litt idag å, vasket hjulbuer bake inni + tectylert, hatt 2 strøk med brunox, syregrunnet, lakkert, å klarlakk:) dom som jeg var maskerte jeg nestenikke når jeg grunnet å har grunning over halve bilen, fikk dett ikke bort.. hva gjørjeg??? littbilder kommet fordi jeg skaffet meg reserve telefon idag:)
Kimmey Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Ka e ei hulromstectyl å koranskal æ få d INNI kanaln? ?Har jort litt idag å, vasket hjulbuer bake inni + tectylert, hatt 2 strøk med brunox, syregrunnet, lakkert, å klarlakk:) dom som jeg var maskerte jeg nestenikke når jeg grunnet å har grunning over halve bilen, fikk dett ikke bort.. hva gjørjeg??? littbilder kommet fordi jeg skaffet meg reserve telefon idag:) Hulromstectyl er den tynne tectylen som er veldig flytende. F03 heter den. Den tykke heter F40. Man får kjøpt sånn sprøyter med sånne lange tynne slanger som man kan stappe inn hvor man vil. Jeg tectylerte mine med å ta av de innvendige listene ved døra. Man kommer til der hvor plastproppene blir festet.
summitjohnsen Skrevet August 29, 2012 Forfatter Skrevet August 29, 2012 Er jo utrolig mye dritt på intersen så tectyloppå dritten er vell ikke nå særlig? Vurderer rett å slett nye kanaler, men det er jeg ikke i stand til å bytte da jeg ikke erden mest oppdrevene sveisern i bygda:)
summitjohnsen Skrevet August 30, 2012 Forfatter Skrevet August 30, 2012 Hvordan fester jeg m3 sideskjørt????? Og hvor får jeg kjøpt noen billige brae:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå