Gå til innhold

BMW E36 328| sugetrim! bensintryksregulator??


summitjohnsen
 Share

Anbefalte innlegg

Er jo utrolig mye dritt på intersen så tectyloppå dritten er vell ikke nå særlig? Vurderer rett å slett nye kanaler, men det er jeg ikke i stand til å bytte da jeg ikke erden mest oppdrevene sveisern i bygda:)

Tectyl er jo "olje" og da greier ikke rusten å "puste", så det vil jo hjelpe, men det beste er å fjerne det værste!

Når det kommer til M3-skjørter, så skal jeg faktisk ut å montere det i kveld på min! :P Jeg kjøpte skjørter fra GS når de hadde tilbud i sommer. Det var komplett med klips, propper, pakninger, skjørter og borresjablonger. Det var helt genialt og montere. Man fester borresjablongene og borrer etter "liksomskruene" på sjablongen langs kanalen/skjermene. Så putter du i proppene og klipser skjørtene på. Jeg har tenkt å legge en liten fuge med Tec-7 også, så det fester seg knallbra! Koed har vel dem litt billigere vil jeg tro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 523
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fått problemer med godbilen... hjelp?

Skulle koble ledlys inni bilen og fikk lys i hoved lampen framme men ikke i di små leselampene på siden? satte inn orginalpærene i di men lyste fortsatt ikke.. Ga opp men fant ut at også AIRBAG lampen var kommet på etter dette skjedde?? sku se om sikringen var gåen men skjønte meg ikke på sikringen skulle være nr 42 men finner ikke den for er bare 4 remser med sikring å hver og en går bare til 10...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lys i lampene inni biln, hatt av batteripoler men nei... Bilder får komme når jeg har montert coilovers :D å har fått meg noe å ta bilde med....

Men på en annen side, er det noensom skjønner seg på sikringsboksen på e36??? Står at airbag er 42 ellerno, men er bare fire remser med sikring å alle går på 1-12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler.. Men kan det være at dette styrer speilene å? for har manuelle m3 speil på nå kan jo ha kommet noe vann nedi kontakten dær å kortsluttet?

off...jeg er relativt dårlig på elektrisk, men det kan vel sikkert være det. Er jo fort gjort å sjekke kontakten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble lykkelig eier av coilovers idag:) fikk di montert ikveld, mennår hjulene sku på fremme så tok hjulet i fjeren!? Må tydelivis space litt ut for å få hjulene på... kjempegreier??

Jeg måtte space 5mm for å få klaring ;) tok du av hjelpefjæra også? åsset merke gikk du for? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble lykkelig eier av coilovers idag:) fikk di montert ikveld, mennår hjulene sku på fremme så tok hjulet i fjeren!? Må tydelivis space litt ut for å få hjulene på... kjempegreier??

Jeg måtte space 5mm for å få klaring ;) tok du av hjelpefjæra også? åsset merke gikk du for? :D

Tok ikke av hjelpefjæren nei, står på nederste nu å d skal vest være 65mm senk å trur d e meir en nokk :D trur til ogmed æ må justere den opp! Får se hvordan det blir på mandag da jeg får kjøpt spacere å sotte på hjulene :D Merket vet jeg ikke om jeg tørr si.... :roll:

Hvordan er dette med inpress? Står minimun 47 i vognkortet, Hvis jeg går over det så bygger felgenmer inn i hjulbuen å går jeg lavere bygger felgenmer ut? er det så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...