summitjohnsen Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Etter å plukket fra hverandre halve bilen finner jeg ut at hardykoblinga til 2.0 litern er for liten.. Forklaringen er at det er ZF girkasse på min 2.0 liter å må bruke hardykoblingen fra 323 325 328 osv... Blei noen gang 320 levert med zf kasse? å hvorfor står ikke dette ført noen plass når jeg bestiller deler? og det er ikke byttet før da jeg har kvitering på alt med bilen.. skjønner ikke no... Men er jo positivt med tanke på at det er en 2.8 på tur inn:D har jeg kansje 328 diff å???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Da er delene ankommet fra koed! Nu e d ut å skruve sammen 2.8n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Da er delene ankommet fra koed! Nu e d ut å skruve sammen 2.8n Herlig! må hive med noen bilder under skruingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Ja må få det til.. Men har farsken ikke kamera på telefonen eller noe... hmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Noen som har svar på girkasse mysterie mitt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Ja må få det til.. Men har farsken ikke kamera på telefonen eller noe... hmmmm Haha! du fikser sikkert noe Spennende å følge med på ombyggingsprosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Ja fant meg nooe fornuftig å ta bilder med! ;D Laster opp litt snacks ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Noen som har svar på girkasse mysterie mitt ? Skal vi ikke bare ta å bytte kasse da ellårh? så får du min 320 kasse hehe neida Lag en tråd i teknisk, så får du nok svar Er ikke diffbrems på 2,8 diffen tror jeg, hvis det var det du ønsket da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Hoooooofff... strek i regninge, kryss i taket å alt som går ant.. Igår trekte jeg til toppen med moment å alt, men når jeg monterte kammene oppdaget jeg at jeg hadde glemt å ta skivene over fra di gamle toppboltene til di nye!!!! må jeg ha di? Er vell bare å bestille ny pakning å nye bolter...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Her litt bilder av ombyggingen:) 2.0 ute... M52b28 blokk Nye tetteringer Nyslipte ventiler Demonter vanos Montert topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Det som ellers er gjort er at toppen er montert med moment å løfterne samt kammene, men dette må av igjenn.. siden jeg glemte noen skiver på toppboltene, så må bare vente på ny toppakning å nye bolter Igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Det som ellers er gjort er at toppen er montert med moment å løfterne samt kammene, men dette må av igjenn.. siden jeg glemte noen skiver på toppboltene, så må bare vente på ny toppakning å nye bolter Igjen.... Ser bra ut! kjipt med sånn ekstrajobb, men men. Det blir nok bra til slutt! Godt og kaldt å jobbe ute nå eller? hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Ja plan var å montere motorn klar tilå sette inn ihelgen.. Fordi vanos pakningen kom fra usa idag trodde ikke den kom for om en uke, men da ble prosjekte utsatt til over helgen.. Mjaa er ikke ute står i garasje, men garasje uten varme vell og merke Helt greit enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 angående vanos, så fikk jeg to paknimger fra ei side jeg ikke husker navne på.. tar jeg fil om den ene skal være innenfor den andre?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Da var vanos montert for noen dager siden å delene kommer idag pånytt... Så blir vell montering av topp å register idag:) Tro hvordan det går uten noe av det verktøyet... tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå