Gå til innhold

Dynavin D99 ANDROID WIFI problem


Anbefalte innlegg

Har litt problemer med dynavin spilleren jeg kjøpte fra gs. når jeg skal koble til wifi så står det bare "unable to scan" eller noe.. Det fulgte ikke med sånn wifi dongle, men jeg kjøpte en belkin dongle fra netshop som vistnok skulle fungere ifølge et forum. Noen som vet hvordan jeg kan få dette til å fungere ?

og forresten, går det ann å bruke vanlig sim kort som jeg har i tlf min til å sette i den 3g nett usb greia? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har du prøvd å oppgradere til nyeste Android versjon?

Last ned her: http://www.dynavin.com/android.php

Etter det så får du forhåpentligvis koblet deg på WIFI, men jeg tror at man ofte blir "kastet ut" av WIFI, da kan det hjelpe å laste ned en app som heter Fix My WIFI...

Anbefaler deg å ta en kikk på dette: http://www.e46fanatics.com/forum/showth ... p?t=909077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker? den virka for noen få dager siden :roll: Men eg har de filene, så om du sender meg din mail adr skal eg se om eg ikkje kan få hjulpet deg.

TakkTakk :D :D :Dkhaidinhngo@hotmail.com :P hadde blitt veldig glad hvis du kunne ha hjulpet meg. har drivi å tulla med det her i lange tider nå... begynner å bli litt lei:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ser den fra gsbildeler er uten wifi?

Tenkte å ha litt musikk på denne, hvordan gjør dere dette? Mulig med musikk videoer? Vært ganske lenge uten musik nå, sist brukte jeg limewire og lasta ned på cder. En stund siden:P

Takker så mye for svar! Jeg har foresten hk annlegg med 8-10 høytalere og sub med cd spiller foran, så jeg regner med at ledningene kommer forfra. så ikke noen luka baki til nav, cd skifter osv... Har også en rød diode på cd spilleren til bilalarmen, håper ikke dette skaper noen problemer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg installerte M3Evolution sin custom ROM, og vips, Wifi funket - har den på en 1,5m forlengelseskabel, og jeg husker ikke produsent (skal undersøke mer).

du har ikke noe link til den du lasta ned da ? :)

Han tar $30 i "donasjon" for det, og jeg syns det er helt kurrant for et godt tilpasset Android.

http://m3evolution.webs.com

Det er også viktig at du har SD kort som er korrekt formatert når du installerer.

Jeg er behjelpelig med dette om nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den fra gsbildeler er uten wifi?

Tenkte å ha litt musikk på denne, hvordan gjør dere dette? Mulig med musikk videoer? Vært ganske lenge uten musik nå, sist brukte jeg limewire og lasta ned på cder. En stund siden:P

Takker så mye for svar! Jeg har foresten hk annlegg med 8-10 høytalere og sub med cd spiller foran, så jeg regner med at ledningene kommer forfra. så ikke noen luka baki til nav, cd skifter osv... Har også en rød diode på cd spilleren til bilalarmen, håper ikke dette skaper noen problemer?

Alle kommer i utgangspunktet uten wifi, du må sette på en wifi-dongel for at du skal kunne ha wifi, og da kun på Android modeller.

Ang musikkvideoer, så har jeg dvd'er med musikkvideoer på, i rett format for spilleren (det er en begrensning på oppløsning og kb/s, du får ikke spillt av Full HD (1080p) videoer.) Kan være behjelpelig med å formatere i rett format for de som ønsker det.

Er veldig i tvil om du kan ha D99? Noen steder står det at DSP eiere ikke kan bruke Dynavin, mens noen steder står det at det går. Hvis jeg har forstått rett, så kan E46 m/DSP bruke Dynavin, mens E39 m/DSP kan IKKE.

Ang alarm - har ikke peiling, men skulle trodd det skulle gå bra da alt på Can-Bus fungerer ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...