kickerE91 Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Får lage en tråd om Bmw`n min som jeg hentet for noen uker siden:) Bilen er en 2008 318D med komplett M-pakke inv og utv,18" Motorsport felger,BMW Professional stereo, shadowline,sotede baklys,xenon,regn og lys-sensor+++ har ikke utstyrslista ennå så Bilen var ivertfall veldig bra, godt fulgt opp av bekjent. og Med 64000km så var den ikke gått all verden. Satt på orginale sorte Performance nyrer ellers ikke gjort så mye... ENNÅ.. Her er noen bilder av den: Plener videre er vel å få den litt lavere, ivertfall foran, 2cm ca hadde vært perfekt, vil ikke ha noen bunnskraper nå som jeg pleier, denne skal være kjørbar:) 19" felger kommer til våren da RFT er heeeelt forferdelig å kjøre på ! Ivertfall knall fornøyd med bilen selv om den er noe undermotorisert( eller er den;) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Om du feks senker 30/20 så blir den senket 15/10 pga m-understell. Så 40/30 hadde vel vært best:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kickerE91 Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 ja vurderte 40mm foran:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kickerE91 Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Noen bilder fra gårsdagens økt, fikk rubbet den ned,polert opp igjen og vokset med Swissvax Shield iron x funker bra Maskert og ferdig rubbet og polert Ferdig resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Du bør kanskje ha senk bak og ellers kan du få veldig skrå bil som kan ta nedi lettare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kickerE91 Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Nå er jo Bmw lavere i rævva enn foran så, pener i mine øyne om den er en smule lavere foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kickerE91 Skrevet September 21, 2012 Forfatter Share Skrevet September 21, 2012 Knipsa noen bilder med en kamerat her om dagen, siste bildene med sommerhjula før de skal av og selges, noen som er keen på 18" motorsport felger og dekk så skrik ut:) Den blå 1 serien er en 130i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Meget fin bil du har der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå