Jump to content

Bosch motor i Siemens bil - E34 M50B25

Brekkå
 Share

Recommended Posts

Hei :)

Jeg har Siemens ledningsnett på motoren som stod i bilen min.

Nå skal jeg sette inn en ny motor(En lik M50B25) som uheldigvis hadde Bosch ledningsnett. Jeg tenkte først at det bare var å bytte over ledningsnette så skulle alt bli bra.

Men da jeg skulle koble opp det gamle ledningsnette på den nye motoren passet flere av stikkene ikke og noen manglet..

Er det noen løsning på dette? Går det å bytte over alle sensorene fra den gamle over på den nye?

Hei :)

Jeg har Siemens ledningsnett på motoren som stod i bilen min.

Nå skal jeg sette inn en ny motor(En lik M50B25) som uheldigvis hadde Bosch ledningsnett. Jeg tenkte først at det bare var å bytte over ledningsnette så skulle alt bli bra.

Men da jeg skulle koble opp det gamle ledningsnette på den nye motoren passet flere av stikkene ikke og noen manglet..

Er det noen løsning på dette? Går det å bytte over alle sensorene fra den gamle over på den nye?

Sikker på at Siemens ledningsnettet ikke er fra m50b20?

Jeg har hatt siemens på 2liter å bosch på b25.. Var ingen problem det siden det var komplett motor me ledningsnett å hjerne.

Men viss du har hatt b25 før med dette ledningsnette så må du jo flytte over sensorer å div så det fynker.

Mvh

Hmm, ledningsnettet kommer kanskje fra 2.0 ja siden det orginalt er 520i, men det ble gjort et motorbytte for flere år siden..

Får håpe det fynker å bytte over sensorene ja :)