kortsluttning Skrevet Juli 26, 2012 Skrevet Juli 26, 2012 Hei Har noen små problemer med min e46. -Ene lyktespyler dekselet går ikke inn igjen, noe som pleier å låse seg? -Lampa for antispinn får jeg skrudd av og på, men antispinn er på hele tida. Noen tips til hvordan jeg skal starte å feilsøke på dette?
andrE36as Skrevet Juli 26, 2012 Skrevet Juli 26, 2012 Prøvd å holde inne antispinnknappen i ca 5 sek til antispinnlampa og håndbrekklampa lyser gult?
SweetBMW Skrevet Juli 26, 2012 Skrevet Juli 26, 2012 Hvis du har DSC som jeg antar du har, så må du holde knappen inne i 10 sek før alt slår seg av Hvis du bare trykker en gang så slåår du vel av kun antispinn men ikke antiskrens. Komplisert med DSC forhold til ASC Lyktespylern din så jeg hang litt ute, og ja de kan henge seg opp. Prøv å dra den helt ut for hånd, og se hvordan det ytterste dekselet sitter.
kortsluttning Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Skrevet Juli 30, 2012 Takker:) 5 sek så begynte håndbrekklampa å lyse, og etter 10 min så slukka alt igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå