GiljeN Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Har 2stk mini "stoler" som er kjekke og ha. disse har ligget på loftet alt for lenge. kostet skjorta nye. er dette noe av int ? bud ? pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Hvor holder du til? Noen formening om pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 holder til i stavanger. ny prisen var rundt 4000stk. men holder meg langt vekke fra det bare til å komme med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 har bud på 750 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 500pluss evt frakt. pga useriøs selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Noen slitasje på de? Er egentlig kun interessert i den sorte, men for 500 så tar jeg begge hvis ikke frakta kommer på tuuuusenvis av kronasjer Kan du legge ut noen mål på de forresten? Camål holder i massevis. Høyde på rygg feks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 skal måle de jeg.. rekker vell litt over kneet når jeg står . 185høy ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 de står enda 600 for begge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Kan gi deg 500 inkl frakt, men det blir vel for lite. Men, på en annen side har jeg Mini, så du kan være litt grei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå