Gå til innhold

Tråden om min E34 535i - Nytt prosjekt


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle legge ut litt info og bilder om den nye bilen jeg har hentet meg.

Det var 9.juni da jeg fikk handlet meg en veldig pen og ryddig E34, original 535i med manuell girkasse. Det er en original solgt svensk 535, som er førstegangsregistrert januar 1988. Bilen er i fargen Cirrus Blue MetallicDet er tegn på at dette er en av de aller første E34 som ble levert til kunde den gang E34 karosseriet kom. Den gikk først hos en eldre herremann fram til 1999 (220 000 km) og deretter hos en entusiast person som har hatt bilen i sitt eie frem til i dag (2012). I tidligere eier sitt eie har den gjennomgått en hel del forbedringer og noe forandringer.

Motor:

Portad topp (matchportat insug)

Mira maskinert ventilseter

Trimkam Dr.Schrick 284 grader's

Superchip med tillegg i programvaren for Dr.Schrick kam samt turtall flyttet til 6900 rpm.

Renoverade spredere

K&N filter

Ferrita sportavgassystem

Ca 260 - 270 hester

Interør og eksteriør

Nytt M3 Sport Evolution ratt

Ny belyst M5 girspak

Centrallås

Dimlys

Cargard larm

4x el vinduer

"Stor" kjørekomputer

Takluke (el)

Ny vindusrute

Hvitei blinkers

Alle bremserør er pulverlakkerte og renorverte

Hardere bremsebelegg

Spunna teflon bremseslanger

Senk 40/30

Nye Bilstein dempere.

Michelin Pilot Sport PS2

Låsbare hjulbolter (BMW original)

Bilen er videre i svært god stand da mye utvendig er nytt. Teknisk er den super og føles veldig god å kjøre. Det finnes nesten ingen rust på bilen (bildene taler for seg). Det er en utrolig morsom og flott bil jeg har fått alt for lite tid med etter jeg kjøpte den. Den er tidligere vært luftet for salg da jeg hele tiden prøver å fokusere på 530´en men har vært på ferie frem til nå så salget har latt seg vente på seg.

Er noen interessert eller har spørsmål ang bilen videre enn det som står her er det bare å rope ut. Pr dags dato er bilen for salg

odlbwxy3g3ueizhit6k2.jpg

jojaa99jkp0tgvcu71ou.jpg

3bcxb0rhoy1c2o94b06l.jpg

5r0mczdjcb9z302k6hll.jpg

23idjwai0rilrb8r3ih9.jpg

nsh2efnlnrdnojckrtgk.jpg

Ute i lyset - PEN FARGE

ldy9zxbhchc5jmz3d7wt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som sagt svak for orginale og fine E34er og denne så absolutt fin og ryddig ut, ryddig eierhistorikk er også bra :) Og ja! fargen synes jeg var veldig fin, sjelden man ser E34 i den fargen i grunn. Kan da vel ikke ikke koste så voldsommt å få skilter på denna heller med alternativ beregning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som sagt svak for orginale og fine E34er og denne så absolutt fin og ryddig ut, ryddig eierhistorikk er også bra :) Og ja! fargen synes jeg var veldig fin, sjelden man ser E34 i den fargen i grunn. Kan da vel ikke ikke koste så voldsommt å få skilter på denna heller med alternativ beregning :)

Det er godt å høre:) syntes selv fargen er fin, passer godt på klassiske E34´er. Skal bestille time for visning til EU og da vurdere å få skilter på den. Skaffe meg noen originale sideskjørt og M5 fanger framme og bak, og lakkere i sølv. Planen er det i første omgang. Så får vi se om noen vil ha den før det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...