Olkey Skrevet Juli 27, 2012 Skrevet Juli 27, 2012 Har vært uheldig og krasjet M3´n min, vurderer å selge den om noen er intrisert i den? Bilen er momset inn og jeg har tollpapirene i orden men vet ikke helt om bilen kanskje egner seg best som delebil? Motor, girkasse og drivverk er i orden og fungerer godt:) Motoren starter og går og bilen er "flyttbar/kjørbar" dersom man har en ny radiator. Panser, frontlykter, høyre forskjerm, radiator, fangere og bakenden ser dere på bilde! Det er et meget pent brunt skinninteriør i bilen. Ellers er bilen helt orginal å alt som står på bilen er orginalt. Km stand på motor er 80000 km. Dette er en perfekt venstre styrt bil til deg som har planer om å bygge om din E46. Eller så kan du kjøpe en billig E46 og bygge om så har du en M3 til knappe 200 tusen.
Olkey Skrevet August 2, 2012 Forfatter Skrevet August 2, 2012 Er for tiden i syden så er derfor ikke så ofte pålogget! Har fått flere bud på 50k men de blir ikke aktuelt! Bilen selges ikke deler fra i første omgang!
Olkey Skrevet August 12, 2012 Forfatter Skrevet August 12, 2012 har ikke noe stress med selge bilen, har selv vurdert å bygge om en 318 E46 så jeg bare venter litt og ser om noen er villig til å gi litt mer eller om jeg skal bygge om selv.
Olkey Skrevet August 12, 2012 Forfatter Skrevet August 12, 2012 Hvor i landet står bilen? Bilen står i Ålesund
Olkey Skrevet August 12, 2012 Forfatter Skrevet August 12, 2012 selger du motstanden til kupè vifta? nei desverre, kan si fra om jeg bygger om og får den til overs:)
KennethW Skrevet August 12, 2012 Skrevet August 12, 2012 er bilen norsk Fra førstepost: Bilen er momset inn og jeg har tollpapirene i orden Mao. importet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå