Gå til innhold

bmw e36 sideskjørt montering


Gjest boge89
 Share

Anbefalte innlegg

vet ikke hvordan dette sideskjørtet skal festes men vet at e36 m3 og m-tec skal festes noen hulser som du må borre hål til i kanalen og så noen clips som festes på skjørtet og inne i hylsene og så festes med selvborrene skruer/nagler i endene. men det er også folk som bare bruker sikaflex og fester disse med + nagler/slevborrende i endene. da må du har noe som kan holde skjørtet der det skal være helt til sikaflexen har tørket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

originale har ivertfall samme patentet som dørlistene. Får sjablonger som du borrer, men sjablonger+klips koster ivertfall flesk dersom det ikke følger med.

Di fleste bruker bare tech7 som nevnt over, men da bør du jammen meg være sikker på at kanelene dine holder noen år, for blir ikke bare, bare å ta dem av igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey. takk for hjelpen. har sett det er litt overflaterust men ingen gjennomgående. får slenge på noe tectyl før eg monterer skjørtene tenker eg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en fordel og bruke noe rustgrunning vis du bare pusser med sandpapir. feks brunox osv.... og så et strøk med noe grunning og så et strøk med noe lakk vis ikke grunningen er oksygentett. trenger jo ikke og se fint ut bare det ikke ruster under grunningen. best og gjøre det skikkeligt når du første skal gjøre noe. er litt kjedeligt og enten få skjørte til og ikke se fint ut fordi d har rustet under sikaflexen eller i verstefall dette av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...