Aspensilber525tds Skrevet Juli 28, 2012 Skrevet Juli 28, 2012 Bilen girer ikke. Virker som den skal i revers og 3. gir tror jeg. Ligger fint i 80-90 etter veien. Men girer verken opp eller ned? Noen sier abs føler, andre sier hjerne til automat. Noen som har hatt lignende problem?
Alpejohn Skrevet Juli 28, 2012 Skrevet Juli 28, 2012 Jeg sier ta en diagnose.. Kan være alt fra abs føler, lite olje, tett filter, hjerna til, gåen girkasse osv. Ville startet med diagnose vertfall.
TheEspenK Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 Kjøpt deg sølvfarva bil? Så en billig med lign probl på finn..tror jeg. ABS-føler H-bak, denne gir signal til speedoen og hvis kassa ikke vet hvor fort vi kjører oppfører den seg sånn. Prøv før evt hjerne-bytte!!!! Kompis har akk hatt det samme men gjør som alpejohn sier, en diagnose skader ingen
ProjectE39 Skrevet Juli 30, 2012 Skrevet Juli 30, 2012 Venstre bak som gir fartssignal til kassa og speedo vel...
Aspensilber525tds Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 Tok diagnose i går, der viste det att venstre forran er defekt. Sletta feil koder, da girte den som den skulle helt til abs lampe tente igjen og den gikk i nødmodus. Noen som vet om feilkode må slettes før lampe forsvinner etter bytte av føler???
ProjectE39 Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Dette høres ut som defekt ABS-modul spør du meg. Om det ikke hjalp å bytte føleren. Du har ikke tilfeldigvis feilkode P0500 og P0600 samtidig? P0500 er "Speed Sensor A Malfunction" og P0600 er "Serial Bus communication error".
Aspensilber525tds Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 Må sjekke d, mulig jeg fikk feil føler. Den jeg tok ut var grå og den nye var d blå hette på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå