bad_ip Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Begge skiltene mine ble stjålet utenfor IKEA i Bergen Regnr: BC 93399 Gi en lyd om dere ser eller hører noe. Mob: 90 55 33 59 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Bare og melde di stjålet på politihuset, så dra videre til biltilsynet med underskrift fra politiet så får du nye skilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 Har meldt ifra på tlf, men må møte opp personlig for å anmelde. Får ikke gjort noe før mandagen uansett. Hadde vært kjekt å vite hvem det var... for det koster meg både tid og penger. Det som er mest irreterende er at jeg ikke kan bruke bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Vil ikke si at det er det mest irriterende. Tenkt over hva som KAN skje med fartsbøter (fotobokser), bomringer og parkeringsbøter? Går sikkert greit når du får anmeldt det, men det er du som får alt i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 Sant nok men skulle ikke tro det blir problemer ettersom det er meldt ifra. For øyeblikket mest irreterende, hehe. Så har de selfølgelig klart å gjøre skade på bilen... revet av et deksel på frontfangeren. Noen som vet hva det koster for nye skilter? Har delkasko, men er 4000 i egenandel så det er neppe lønnsomt å bruke den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 forbanna kjedelig da. tipper skiltene dine er på vei ut av landet ganske snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Koster vel et par hundrelapper... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Kostet 120,- for skilter for 1mnd siden ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 to nye skilt, 140,- kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 Ikke verre, nei... det skal vi kunne leve med som student. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 regn med 4-5 dagers ventetid før skiltene kommer, du får IKKE samme reg nr heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 I know... har flere kompiser som har blitt frastjålet skiltene. Mye stress.. forsikringsselskapet, bompengeringen, politiet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 men når du har fått stjålet begge to så tror jeg du får nytt skilt nr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 men når du har fått stjålet begge to så tror jeg du får nytt skilt nr. Får nytt skiltnr ja... får nytt uansett så lenge ett av de er stjålet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Får man nytt skiltnr når de gamle skiltene er stjålet? Høres egentlig veldig feil ut men..? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå