Gå til innhold

Bmw e34 selges i deler. (BIL VRAKET OG FELGER BRUKES SELV)


stianandre
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei. Holder til i stavanger. Fremskjermen er rusten litt helt nede på det som går over kanalen, fremlyktene er det noen knekte fester. Men om festene dine er hele så går di jo over. Og det er ikke di lyktene som er på bilde. Dette er orginale lykter. Men ja har alle nøkelhulene, men bare en nøkel. Men alle virker. Trenger nok evnt din gamle tenningslås og til bakluke for og kunne åpne den opp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mangler kun det dekselet som er på bildet under, den er av plastikk så jeg tror ikke det er noe rust på den, hehe.

hvis du kunne demontert alle nøkkelhullene, altså begge dørene foran, tenningslåsen og den til bakluken og sendt de i posten så skal nok jeg klare og gjøre det samme.

hva vil du ha for det?

og forresten, hvilken årsmod er det?

9ryyyxgf7q5zty5nvpus.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mangler kun det dekselet som er på bildet under, den er av plastikk så jeg tror ikke det er noe rust på den, hehe.

hvis du kunne demontert alle nøkkelhullene, altså begge dørene foran, tenningslåsen og den til bakluken og sendt de i posten så skal nok jeg klare og gjøre det samme.

hva vil du ha for det?

og forresten, hvilken årsmod er det?

[ Bilde ]

Det dekselet vil jeg ikke selge alene. Selger bare panser å grill i sammen, ettersom det passer sammen, så er større sjangs å selge alt i sammen enn separat. Å hvis ingen kjøper v8 fronten så tar jeg den selv:) nøkelhulene kan jeg evnt plukke ut før jeg hugger den da, er ikke så alt for mange ukene til jeg gjør det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...